26. 1. 2019

Kabelka z bonprix



Ahoj
Opäť Vás vítam pri outfitovom článku pre bonprix. Tento krát však bude hrať hlavnú rolu moja nová kabelka. Samozrejme Vám ukážem kabelku aj zvnútra. Tak poďme na to :)



Odkedy si pamätám tak mám najradšej veľké kabelky. Na strednej keď som začala nosiť kabelky tak boli veľké skrz zošity a učebnice, keď som začala chodiť do práce tak kabelky boli veľké skrz toho že som tam nosila okrem dokladov a všetkého aj desiatu alebo vodu, no a teraz nosím veľkú kabelku hlavne preto že okrem dokladov a potrebných vecí tam nosím aj doklady mojej polovičky. 




Materiál kabelky mi príde ako „koženka“ možno sa pletie, farba je sivá takže sa skvelo hodí k hoc čomu, veľkosť je 31 na výšku a 36cm na šírku, vnútorná podšívka je čierna s bielymi hviezdičkami. Kabelka je na zips, vo vnútornom vrecku sa nachádza malé vrecko na zips plus dve male vrecká na drobnosti. Okrem veľkého vrecka má kabelka ešte dve stredné vrecká na zips vpredu, takže ju to robí zvláštnou. Táto kabelka má výhodu že okrem krátkeho popruhu má na výmenu ešte jeden dlhý takže si z nej môžete spraviť crosbody kabelku. 








Ja som s ňou spokojná. Vojde sa mi do nej všetko, po väčšine mám na nej dlhý popruh, unesie aj ťažšie veci. Mám radšej neutrálne farby aby sa mi hodila ku všetkému. Za mňa veľká spokojnosť :)

Dúfam že sa vám môj výber páčil :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...