19. 1. 2019

Piercingate.sk


Ahoj

Po dlhej dobe vám prinášam inú recenziu ako kozmetickú. V decembri som dostala balíček so stránky piercingate v ktorom sa nachádzali hádam najkrajšie náušnice aké som po dlhej dobe videla. Okrem nich tam bolo ešte jedno prekvapenie ktoré vám dnes ukážem :)



Keďže som až teraz na stránke uvidela že predaj mojich náušníc bol ukončení, tak vám ich aspoň v krátkosti opíšem :) Výhodou nakupovania na tejto stránke je že produkty sú zväčša z chirurgickej ocele. Bižutéria mi nevadí no pri dlhšom nosení ma začínajú bolieť uši. Tento problém mám už od malíčka čiže skôr vyhľadávam práve chirurgickú oceľ, striebro alebo zlato. Ja som si vybrala práve náušnice z chirurgickej ocele. Na fotke mi prišli omnoho väčšie a ťažšie. No po otvorení balíčku som ostala nadšená. Sú to kruhy v priemere 39mm, sú nesmierne ľahulinké a krásne. Milujem motýle takže keď som ich zbadala tak som ich musela mať. Krásne vypadajú na uchu a stali sa jednými z najčastejšie nosenými náušnicami u mňa. Bola to láska na prvý pohľad :) Ak ich chcete vidieť na viacerých fotkách tak určite mrknite na môj IG.




Druhou vecou v balíčku bola činka do ucha s kamienkom. Bola som nadšená, na strednej som mala totiž na viacerých miestach prepichnuté ucho. Činka má priemer 1,2mm a dĺžku 6mm čo nie je až tak veľa. No bola som na omyle :D Nech sa snažím ako chcem nedám ju tam. No samozrejme že si ju nechám lebo možno raz si nechám ucho prepichnúť a poslúži mi :) Materiál je taktiež chirurgická oceľ. 





Stránka je tiež super lebo sa viete na nej ľahko orientovať a majú široký výber produktov :)

Dúfam že sa vám recenzia páčila :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...