16. 7. 2019

Letné OOTD :)


Ahoj

Opäť Vám prinášam letnú inšpiráciu mojich outfitov :) Som úplne obyčajná žena takže vedzte že ma uvidíte aj v obyčajných kúskoch. Väčšina vecí bude z bonprixu keďže s nimi spolupracujem. Dnes Vám ukážem dva kúsky :)




Ako prvú tu mám fotku zo záhrady :) Boli sme grilovať takže som si obliekla len tričko a šortky z bonprix. V balíčku boli 2 kusy šortiek, jedny čierne a druhé olivové. Sú veľmi pohodlné keďže sú na štýl legín. Cena bola 8,98€ a veľkosť mám 48/50.





Na druhej fotke mám rifle z FandF, brošňu papagája Ara mám od šikovnej fimo-hand made a tričko s vypaľovaným vláknom s dlhým rukávom. Tričko je zafírovo modrej farby, má príjemný materiál a nie je v ňom teplo. Navyše sa dajú rukávy ohrnúť. Cena je 9,99€ no majú ho už len v čiernej farbe. Veľkosť mám 48/50.





Dúfam že sa vám moje typy páčili :) Viac takýchto fotiek môžete nájsť aj na mojom instagrame :)

Majte sa krásne :) D.

3 komentáre:

  1. Moc ti to sluší, dobře sis vybrala a hezky jsi outfity poskládala. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta modrá ti opravdu sekne! Je vidět, že jsi pěkná baba co se umí pěkně obléknout a být trendy :-)

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...