10. 7. 2019

Novinky z DM :)


Ahoj

Dnes tu mám pre vás dva typy z DM ktoré som dostala na zrecenzovanie.  Ako prvý tu mám moň lip oil shaker a ako druhú tu mám alverde maskara bright eyes. Nižšie si môžete prečítať ako som bola s nimi spokojná :)

 Je leto, teplo, klíma, viac sa potíte a tým pádom trpia aj pery. Teda aspoň v mojom prípade to tak je,v lete sa snažím obmedzovať rúže lebo aj tak dlho nevydržia niektoré a keď si dám dlhotrvajúci tak mi pery vysušuje. Preto keď som mala na výber produkt tak moja voľba bola jasná. Samozrejme že okrem balzamu používam aj peeling na pery no prečo im ešte nedopomôcť k tomu aby boli viac chránené a vyživované. Celá rada moň je ladená do krásnej mintovej farby so zlatými detailami.





O oleji si môžete prečítať: Olej na pery – Shaker intenzívne rozmaznáva pery a poskytuje neuveriteľnú jemnosť. Ošetrujúce oleje, kombinované s jemnými trblietavými pigmentami – pre jemné, decentné žiarivé pery. Pre použitie treba shaker potrepať, aby sa trblietavé pigmenty rovnomerne rozdelili a navlhčil sa aplikátor. Potom naniesť aplikátorom priamo na pery.
Ako toto je malý zázrak. Stačí malé množstvo a pery to nielen ošetrí ale aj rozžiari. Odkedy ho používam tak nemám až tak moc vysušené a popraskané pery a hlavne ich pokožka je jemnejšia. Vôňu to má neutrálnu takže to vôbec na perách necítite :)


No čo sa týka špirály nie som až tak moc nadšená. Sľubuje oddelené riasy a väčší objem. Ja mám variantu pre modré oči a možno aj v tom je problém lebo ja mám farbu očí skôr zeleno šedú. Síce mi to nezväčší objem no riasy pekne oddelí. Kefka je menšia takže mi perfektne sedí na spodných riasach. Ako jedna z mála má aj príjemnú vôňu a obsahuje bio mandľový olej. Možno keby mám variant pre inú farbu očí tak by to viac vyniklo. Ako nie je zlá no mala som už aj lepšie, je to taký zlatý stred.





Dúfam že som vás aspoň trochu inšpirovala. Určite sa môžete tešiť na ďalšie články a rôzne typy :)

Užite si krásny deň :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...