14. 11. 2019

Novinky z DM :)


Ahoj

Dnes Vám prinášam recenziu na tri produkty z DM.  Sú to produkty ktoré som už dlhšie chcela vyskúšať no a konečne som sa k nim dostala :)






Ako prvý vám chcem predstaviť opäť ďalší rúž do mojej zbierky. Jedná sa o alverde soft velvet v odtieni 50 rich berry. Rúž obsahuje organický extrakt z goji a organické kakaové maslo. Rúž má skôr matný efekt no pery toľko nevysušuje. Je to taká tmavšia ružovo červená farba ktorá má skvelú pigmentáciu a na perách vydrží dlho. Za mňa je toto jedna z volieb keď neviem čím dokončiť svoj make up.







Druhým produktom je alverde kávový peeling. Peeling s obsahom morskej soli, sójového oleja, kakaového prášku, kokosového oleja, mandľového, slnečnicového oleja a vitamínu E. Skvelo hydratuje, dodáva pleti pružnosť a skvelo odstraňuje zhrubnutú a šupinatú kožu. Za mňa to je teraz jeden z najväčších pomocníkov v tomto období. A úžasne vonia, čiže pre mňa ako pre milovníka kávy to je veľké plus.





Posledná tretia vec je alverde pleťové sérum naturschön. Sérum je vhodné pre každý typ pleti. Jeho prírodné zloženie z olív dodá pokožke potrebnú výživu. Pleť je hydratovaná a krásne napnutá. Príjemná vôňa je už len bodka za tým všetkým. Ja už teraz viem že toto nie je posledné balenie ktoré musím mať.






Za všetky tri veci som rada lebo sa snažím prechádzať na viac prírodnú zložku, takže pomaly míňam produkty ktoré mám doma a nahrádzam ich vecami ktoré obsahujú práve prírodnú zložku. Chcem toho totiž veľa zmeniť, tak hádam sa mi väčšia časť podarí už tento rok :)

Majte sa krásne :) D.

1 komentár:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...