28. 11. 2019

OOTD :)


Vítam Vás pri dnešnom outfitovom článku v spolupráci s bonprixom. Opäť tu mám pre vás 4 kúsky ktoré som si vybrala a s ktorými som spokojná :) Tak poďme na to :)






Ako prvý tu mám ruksak ktorý však už na stránke nie je. Materiál je taký nepremokavý takže je vhodný aj do tohto počasia. Skvelo spolu ladí ružová s rosegold a má krásnu potlač.



Druhá vec je tričko s dlhým rukávom a gombičkami. Tričko má príjemný materiál a s vrúbkovaným materiálom vypadá ako sveter. Výstrih do V dodáva celému vzhľadu takú jemnosť a elegantnosť. Jediný nedostatok je to že ten kúsok medzi gombíčkami nie je v kope ale ak  ste šikovná tak si to viete aj pekne zašiť :) Ja ho mám vo farbe gaštanovo červenej no na výber máte 4 farby.




Tretou vecou je tiež tričko s dlhým rukávom a výstrihom do tvaru vodopád. Opäť je materiál veľmi príjemný a keďže má dobrý strih tak zakryje aj jedno či dve kilá navyše. Ja ho mám vo farbe bobuľovej no na výber sú ďalšie dve farby. Hodí sa ako ku rifliam tak aj ku spoločenskejším nohaviciam.



No a štvrtá vec je taška bodky. Na výber je buď čierna s bielymi bodkami alebo červená s bielymi bodkami. Ja mám práve tú červenú a nedokážem si už bez nej predstaviť nákupy. Má dostačujúcu veľkosť, pevný materiál, vo vnútri ma malé vrecko na zips kam sa vám zmestí buď menšia peňaženka alebo kľúče. Taška má zapínanie na magnetický gombík takže si treba dávať trošku väčší pozor na veci. Ale inak je veľmi super a praktická.




Dúfam že sa Vám môj výber páčil. Dala som si záležať aj na farebností keďže som sa rozhodla svoj šatník oživiť :)

Majte sa krásne :) D.

4 komentáre:

  1. Koukám, že máš asi hodně ráda červenou barvu. Trička se mi líbí. Úplně nejvíc asi s tím vodopádovým výstřihem. Sluší ti to. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Barviček jsem si hned všimla :) Také se teď snažím svůj šatník oživit různými barvičkami :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sem tam stačí človeku ku dobrej nálade aj nejaký takýto kúsok :)

      Odstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...