8. 4. 2021

Všetko je inak

 

Pred nedávnom som Vám písala že som sa rozhodla spraviť nejaké základné zmeny vo svojom živote. Jednu základnú a veľkú zmenu ešte síce nechcem povedať lebo to potrebujem dotiahnuť do konca. Ale verte mi že to bude veľkolepé. Bez malých krôčikov by ale nebol jeden veľký. 

 


 


Na konci roka som si zvolila určité ciele ktoré som chcela splniť. No človek mieni a pán boh mení. Keď sa teraz spätne na ne pozerám tak asi veľa z nich nedotiahnem do konca. Keďže prišla jedna veľká zmena tak som svoje ciele a plány musela zmeniť. Aspoň teda časť z nich. Ale aspoň pár sa mi ich pomaly podarí splniť. Základnou myšlienkou bol u mňa minimalizmus alebo skôr obmedzenie bezhlavého nakupovania. Neznamená to teraz že zo dňa na deň povyhadzujem všetko a začnem od znova. Nič nejde tak úplne jednoducho a ľahko. Začala som s oblečením. Postupne som začala triediť veci. Veľmi dobré je v tomto aj video od La Florita ktorá práve v tomto pomáha. Už si nechcem nechávať veci ktoré možno po pár rokoch si na seba oblečiem. Moja skriňa je vážne preplnená a aj keď si nakupujem pár vecí tak už to nie je až tak vo veľkom. Snažím sa hľadať taký nejaký môj štýl v ktorom si dokážem vytvoriť kompromis od športového po elegantnejší štýl aby som v prípade núdze nemusela behať alebo teda v dnešnej dobe objednávať oblečenie ktoré použijem raz. Zatiaľ sa mi podarilo vytriediť jednu veľkú tašku ktorú buď hodím do kontajnera na oblečenie alebo za minimálne ceny predám. Druhou vecou je tým pádom aj kozmetika. Bola som veľký kozmetický maniak. Musela som mať pomaly všetky novinky čo sa dekoratívnej kozmetiky týka. Mala som plný kozmetický kufrík. No nechala som si len obľúbené kúsky. Milujem namaľované oči, takže jediné čo som nedokázala vytriediť boli práve paletky a monotiene. No na tom nebudem nič meniť, veľký poriadok som si spravila však v púdroch, make upoch, špirálach a pod. Čo som vytriedila som aj predala, nesnažím sa na tom zarobiť neviem koľko, predávam to za minimálne ceny. Veľkú časť som vytriedila v pečujúcej kozmetike, ostalo mi síce ešte dosť sprchových gélov no nekupujem žiadne iné. Viem že teraz je veľký hit prírodná kozmetika no aj to som obmedzila, predsa len má svoj dátum spotreby takže mi bolo ľuto keď som niečo vybrala a bolo to po záruke. Rozhodla som sa skôr začať šetriť a kúpiť si kvalitnejší kúsok. Mám vypísaní zoznam vecí ktoré by som chcela. No aj tu je pár vecí ktoré musia podliehať mojim kritériám. Určite viem že je v dnešnej dobe strašne in podporovať lokálnu tvorbu, no keďže nepatrím medzi ženy ktoré sú najchudšie tak napríklad taký kabát alebo podobnú vec si kúpim aj v klasickom obchode. Z každej strany sa na nás valí taká či onaká kampaň a snaží sa nás zlákať, no na čo sa budeme hrať a budeme to prezentovať na sociálnych sieťach keď v reálnom živote to je úplne inak a nám ide len o v zhliadnutia a počet páči sa mi to na našich príspevkoch? A presne aj na toto poukazuje vo svojich príspevkoch a podcastoch Danka z pažravo. Určite vám ju odporúčam si ju vypočuť alebo si pozrieť jej profil na instagrame. Ved práve aj s ňou som robila rozhovor na blog. Preto som sa rozhodla si reálne pozrieť kto ma sleduje na instagrame a z vyše 500 sledujúcich mi tam ostalo asi 140 ľudí a pozerám každý jeden profil ktorý ma začne sledovať a ak to je nejaký profil ktorý je pre mňa divný tak ho automaticky vyhadzujem. Viem že tým pádom strácam aj možné spolupráce lebo môj profil nezapadá do určitých tabuliek, ale na čo mi budú falošné účty? Chcem tvoriť v prvom rade kvalitný obsah a pôjde to nejako dúfam aj samo. No a čo sa spoluprác týka tak sa snažím mať len také s ktorými budem aj ja spokojná a nebudem brať už každú len aby som mala produkty zadarmo. Ako som písala vyššie tak mám určité veci s ktorými budem spokojná. Preto ak si aj niečo kúpim a budem s tým vážne spokojná veľmi rada na daní e-shop alebo profil napíšem aj úprimnú recenziu. Už mám pár článkov rozpísaných a preto budem rada ak sa na môj blog vrátite.


Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...