11. 6. 2021

Tehotenská móda s Bonprixom

Ahoj

Ak ma sledujete na instagrame tak ste si mohli všimnúť že som oznámila pre nás radostnú správu. Jedná sa o to že som tehotná a tomu sa teda momentálne prispôsobujú aj moje kúsky oblečenia ktoré si zadovážim. Predsa len v prvom rade ide o moje pohodlie. Preto som si pre vás pripravila krátky článok v spolupráci s bonprixom kde som si vybrala pár kúskov.

 



Ako prvé tu mám dve nočné košele na dojčenie. Vzala som si čiernu a aj cyklámenovú. Jedná sa o bio bavlnu kde je 95% bavlna a 5% elastan, výhodou je kratší strih, krátke rukávy a gombíky ktoré môžete pri dojčení rozopnúť. Toto je asi najznámejšia nočná košeľa medzi mamičkami a aj ja si ich budem baliť do pôrodnice. 

 


Druhou vecou je materská bunda alebo teda bunda na nosenie deti. Využijete ju ako počas tehotenstva tak aj po pôrode.  Po bokoch sú zipsy takže si viete obvod prispôsobiť. Ma dlhy rukáv a šálový golier plus časť vďaka ktorej si viete malé schovať. Materiál je 100% bavlna. 


Posledne dva komplety sú zložené z dvoch balíčkov. Jeden je set tehotenských topov, ja mám set v čiernej farbe kde jedno tielko je čisto čierne a druhé je pásikavé. Materiál je 95% bavlna a 5% elastan. Majú okrúhle výstrihy a sú bez rukávov. V týchto horúčavách sú super. 


Druhým setom su strečové capri legíny. Ja mám čierne a pastelovo mätové . Link nechávam na klasické kedže tie moje uz nie su. Pre mňa je to na leto alebo teda teplejšie dni najlepšia voľba. Su pohodlne a nie je v nich až take teplo nakoľko majú väčší podiel bavlny. 


Dúfam že sa vám moje vybraté kúsky aspoň trochu páčili. Užívajte si tieto krásne slnečné teplé dni.

Majte sa krásne :) D.

1 komentár:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...