22. 5. 2022

Caudalie - elnino.sk (spolupráca)

 Krásnu nedeľu vám želám.

Dúfam že si takéto krásne počasie užívate niekde na výlete. My sme boli včera v Zoo Zlín a poviem Vám oplatí sa tam ísť. Zoo je ešte krajšia ako predtým. No ale treba aj niečo sem tam robiť :D Preto Vám dnes prinášam recenziu na dva produkty značky caudalie ktoré som dostala na recenziu zo stránky elnino za čo im ďakujem :)

 


 

Ako prvý tu mám Caudalie vinopure hydratační a zmatňujúci fluid na mastnú a zmiešanú pleť. Ide o osviežujúci fluid ktorý ponúka celodennú hydratáciu bez lesku. Mal by redukovať nedokonalosti, čierne bodky, škvrny. Pleť by mal zanechať matnú, zdravo vyzerajúcu a hydratovanú. Za mňa to môžem len potvrdiť. Na skúšku som si nenatrela celé čelo a a nechala som to tak celý deň. Miesto ktoré nebolo natreté sa lesklo zatiaľ čo nakrémovaná časť bola matná. Čo si myslím že na tieto letné dni je super. Krém má ľahkú textúru a stačí malé množstvo. Pleť mám po ňom krajšiu a hydratovanejšiu. Môžem ho len odporučiť. 

Druhý produkt je Caudalie vinoclean vyživujúci čistiaci olej. Čistiaci olej pre odstránenie make upu je zmes 100% prírodných rastlinných olejov. Je vhodný na odtránenie akéhokoľvek make upu aj toho vodeoodlného. Keďže je momentálne veľmi teplé počasie a ja sa potím, tak pre istotu používam vedoodolnú riasenku aby som náhodou nevyzerala ako panda. Tento olej všetko krásne odlíčil, pre istotu som ešte skúsila oči pretrieť odličovačom a tampónik zostal čistý :) Za seba môžem oba dva produkty len odporučiť.


 

Momentálne však na stránke nie sú, preto je link na všetky produkty. Keď budú dostupné určite Vás budem informovať.

Krásny deň :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...