12. 5. 2022

Lubive.sk - Timea

 Ahoj

Konečne po roku sa dostáva k recenzii na moju prvú "drahšiu" kabelku. Jedná sa o kabelku zo stránky lubive.sk a to konkrétne Timea. Dostala som ju minulý rok od manžela, síce pri malom som ju toľko nevynosila no rada sa s vami podelím o svoje dojmi :)

 


 

 Ako som spomínala v úvode jedná sa o kabelku Timea. Tento model má 10 farebných prevedení. Ja som si vybrala klasickú čiernu aby som ju mohla čo najviac kombinovať. Jej rozmery sú výška 25 cm, šírka 30cm a bočná strana je 12 cm. Jedná sa o výrobok z kvalitnej kože dovezenej z Talianska. 

 

Vnútro dopĺňa podšívka. Veľmi sa mi páči rozdelenie kabelky, má dve väčšie vrecká, stredné vrecko ktoré je na zips a potom ešte malé vrecká. 


Vďaka popruhu ktorý môžete upraviť viete prispôsobiť dĺžku na nosenie v ruke a samozrejme kabelka ma aj dlhý popruh ktorý môžete ku nej pridať a nosiť ju na ramene. Na uzatváranie máte dve možnosti. Buď ako mám kabelku na úvodnej fotke alebo potom nižšie. 


Posledná vec ktorá sa mi veľmi na kabelke páči je ešte detail loga ktorý dopĺňa ten správny šmrnc.


Čo sa týka stránky dodanie bolo rýchle a ešte aj s osobným menom alebo venovaním :)

Samozrejme môžete si ísť vybrať svoj kúsok aj do predajne v Trnave kde si určite svoj kúsok vyberiete. Okrem kabeliek máju samozrejme aj batohy a peňaženky.

Ja som so svojim výberom spokojná a určite ju môžem len a len odporučiť. 

Majte sa krásne. D.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...