29. 8. 2022

Maya Sinay - Zázrak (spolupráca s autorkou)

Vedeli ste o tom že Maya Sinay je slovenská autorka? Už len pre zvláštnosť jej umeleckého mena by ste to asi nepovedali. Je autorkou bielej série kde jej už zo 6 kníh vyšli 4 a taktiež je autorkou aj Krajiny Lubetha ktorú však vydala pod svojim menom spolu so Zuzanou Kubašákovou a je to detská kniha (ďalšia ktorú si píšem na zoznam pre malého). Späť ale ku bielej sérii a knihe Zázrak. 



Maya Sinay - Zázrak


 

Vydavateľstvo: agromepa

Rok vydania: 2022

Počet strán: 158 strán

Jazyk: slovenský jazyk

Väzba: pevná väzba

O knihe:  Bea je úspešná, krásna a silná žena. Jej život sa zdá byť ideálny. Ale zdanie, ako to býva, klame. Stačí jeden okamih, ktorý ju zrazí na kolená. Napriek  tomu dokáže zvládnuť to, čo sa jej zo začiatku zdalo byť nemožné. A rozhodne sa svoj život od základov zmeniť. Krok za krokom nachádza samú seba a spoznáva lásku, v akú už ani nedúfala. Začne napokon veriť aj na zázraky?

Anotácia: V celom hoteli bolo zrazu živo. Katku som s každým zo svojich príbuzných zoznámila, upokojila sa a zdalo sa, že aj celý hotel sa spamätal z nečakanej návštevy. 

Sledovala som Miu, ako behá s foťákom, pohrúžená vo svojom  svete fantázie a kúziel. Na tvári jej žiaril úsmev. Ako keby minulosť ani nebola. Žila len v tomto okamihu. Obdivovala som jej silu. 

"Konečne je to znova naša Mia," prehovorila vedľa mňa Alex. "Som šťastná, že si ju sem zavolala. Taliansko jej dodá energiu, tak ako nám. Už teraz vidím, že ju toto miesto očarilo."

"Poobede pôjdeme do domu, normálne som nervózna, či sa ti bude páčiť a či mi nevynadáš, že som zle investovala tvoje peniaze."

 

Na túto knihu som čakal pomaly 3 roky od poslednej časti. Vkladala som do nej veľké nádeje. A poviem vám oplatilo sa čakať. Biela séria obsahuje síce 6 kníh no nemusíte ich čítať postupne, nakoľko autorka vždy odokryje príbeh daných postáv aspoň okrajovo vo všetkých knihách. V knižke Veriť je hlavnou hrdinkou Bea. Žije svoj rozprávkový život v ktorom sa jej darí. Keď si myslí že už šťastnejšia nemôže byť, tak dostane od osudu ranu s ktorej sa však potrebuje spamätať. Preto sa zo dňa na deň rozhodne zmeniť svoj život. A aj keď má trošku vyšší vek spraví životnú zmenu. Rozhodne sa zostať v Taliansku kde vďaka svojej odhodlanosti a bojovnosti nájde pre seba nové zamestnanie, kúpi si tam dom a usadí sa. Už v minulosti dostala od života jednu veľkú ranu o ktorej však nik nevedel, no a na jej veľké prekvapenie s ňou osud rozohrá novú hru. Či však všetko dobre dopadne sa dozviete na konci knihy. Presne pre tieto knihy a príbeh v nich si veľa krát poviem že môže mať niekto aj horší osud. Hlavne pri tomto príbehu sa viem v jednej časti vžiť do kože hlavnej hrdinky keď sú sekundy, minúty a hodiny osudné. Našla som si dokonca aj dve vety ktoré sa mi veľmi páčia a zapísala som si ich bokom. A to: "Je to minulosť, miláčik, tú už nezmeníš, sústreď sa na budúcnosť a snaž sa ju spraviť krajšou." a tá druhá "Keď strácaš dych a svetlom sa chceš stať, zostáva len lásku dostať a dať." 

Určite vám túto knihu odporúčam, aj keď teda ja som ju prečítala za pár hodín. No keďže sa už večeri skracujú, myslím že každému padne vhod oddychové čítanie. Ešte raz ďakujem autorke za poskytnutie recenzného výtlačku. Užite si ešte posledné augustové dni. 

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...