22. 4. 2019

Swap s Nikkie (nikkienka.blogspot.sk)



Zhruba v januári sme sa s Nikkie dohodli na ďalšom swape. Jeden sme mali už pred dvomi rokmi. Dali sme si 4 témy a sumu 15 plus nejaké bonusy. No a aké témy sme si zvolili sa dočítate nižšie.




Nebudem tu rozpisovať čo mi Nikkie písala v liste lebo bolo toho vážne veľa :) Napíšem vám však moje pocity z balíčka. Všetky produkty boli pekne pobalené, dokonca mi tam Nikkie prihodila aj origami zvieratká. 



Jednotlivé balíčky mali číselká podľa tém. Téma číslo 1 bola dekoratívny kozmetický výrobok. Už pri balený som sa musela pousmiať. Presne rovnako som zabalila aj ja balíček číslo 1. Keď som to rozbalila musela som sa začať strašne smiať. Čo myslíte prečo asi? :D V jednotke bola essence paletka born awesome ktorá obsahuje očné tiene plus bronzer. Tento typ paletiek je super lebo s ich farbami okrem denného líčenia vykúzlite aj party look :) 





Téma číslo dva bola pečujúca kozmetika. Tam sa nachádzal krém značky Ellie. Je to denný krém pre suchú a citlivú pleť s ružami a mandľovým olejom. Vonia krásne no putoval ďalej lebo nie je pre môj typ pleti.




 Téma číslo 3 bola vec ktorú zbožňujem. Tam sa nachádzali čajové sviečky s vôňou kokosových makaróniek. Sviečky zbožňujem a táto vôňa je top.





 Posledná téma bola vec ktorú nosíme v kabelke. Nikkie stále nosí v taške veľa ďalších taštičiek a v nich poukladané veci. Mne poslala čiernu trblietavú značky sinsay. Zmestí sa tam pomerne dosť veľa vecí. Na zipse je ešte malé srdiečko a vnútro je ružovo čierne s hviezdičkami. 







No a teraz prechádzame na bonusy. Bonus číslo 1 boli drôtikové gumičky ktoré zbožňujem lebo mi toľko neťahajú vlasy. 



Bonus číslo 2 bola kefa na vlasy s obrázkom zajačej tváre.




 Bonus číslo 3 bola čelenka s uškami a chvostíkom. 



Bonus číslo 4 bol peelingový balzam na pery s vôňou kokosu. 



Bonus číslo 5 bola skvelá káva Lór do tassimo kávovara. 



Bonus číslo 6 boli mlsky pre nášho Maca ktorému veľmi chutili. 



Som veľmi rada že aspoň takouto formou som v kontakte s blogerkami. Dúfam že sa aj Nikkie páčil môj balíček. Určite sa choďte mrknúť na jej blog.
Majte sa krásne :) D.

10 komentárov:

  1. Krásný balíček ti poskládala. Já dělala swap jen jednou a řekli jsme si o sobě spoustu informací, včetně toho, jakou máme pleť, aby se nestalo tak, jako tobě, že jsi ten pleťový krém posunula dál. Jinak fakt super, jsem zvědavá, co jsi zabalila ty jí. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj :)
      moj clanok na blogu uverejnim dnes vecer okolo 10tej, kedze aktualne som v praci.
      A ano, druhy pleti sme si povedali. Darinka mi napisala, ze ma zmiesanu plet - to znamena, ze niekde ju ma aj suchu, preto som jej poslala tento krem pre suchu plet aby si hydratovala presne tu zonu,ktoru potrebuje. :) Mne napriklad velmi pomaha a krasne vonia.

      Odstrániť
    2. https://nikkienka.blogspot.com/2019/04/swap-cislo-2-s-darinkou-z-blogu.html
      uverejnený :)

      Odstrániť
    3. Ten krém mi fakt nesadol aj keď Nikkie ako píše to myslela inak no ja používam jeden krém na celú tvár lebo nemám moc času ráno meniť krém. A moja zmiešaná pleť znamená mastná až normálna, jediné miesto ktoré mám trochu suché je nos. Ale ďakujem za swap.

      Odstrániť
  2. Wau, to je ale pekný boxík! Ja už som na tieto swapy aj zabudla! :) ✿

    Blog de la Licorne

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...