28. 9. 2024

Vítam Vás pri dnešnom článku.

Tento krát to je recenzia na knihu od Júlie Caplin Čajovňa v Tokiu. Knižku som dostala vďaka spolupráci zo stránky megaknihy.sk
 

 


Julie Caplin - Čajovňa v Tokiu




Vydavateľstvo: Cosmopolis
Rok vydania: 2022
Počet strán: 344 strán
Jazyk: slovenský jazyk
Väzba: brožovaná väzba
 
O knihe: Pripravte si šálku voňavého čaju, pohodlne sa usaďte na svoje obľúbené miesto a začítajte sa do romantického príbehu o veľkej láske, ktorá sa neočakávane znova rozhorí v jednej malej očarujúcej čajovni. Príbeh z krajiny vychádzajúceho slnka vám ukáže, že cesty s tým pravým partnerom sa vám môžu pretnúť na tom najnezvyčajnejšom mieste. Stačí, že ste na to vnútorne pripravení. 

Keď Fiona, mladá vášnivá fotografka, vyhrá štrnásťdňový fotografický pobyt v Tokiu, je od šťastia celá bez seba. Je to pre ňu úžasná príležitosť. Lenže po príchode zistí, že jej mentorom má byť muž, ktorý jej pred desiatimi rokmi zlomil srdce - príťažlivý a úspešný fotograf Gabe.

Ich spoločne strávený čas je spočiatku pre oboch akoby za trest. Gabe dáva Fione veľmi jasne najavo, ako ho obťažuje, že sa jej musí venovať. Navyše má hlavu plnú nádhernej Jumi.

Fionu našťastie s otvorenou náručou príjmu tri generácie miestnych žien a zasvätia ju do tajov prípravy japonského čajového obradu. A kým Fiona spoznáva Tokio, Gabe je čoraz viac uchvátený jej milou a prirodzenou povahou. Netrvalo dlho a začína to medzi nimi znova iskriť...

Anotácia: ,,Ako bolo na Skytree?´´ spýtala sa Setsuko so svojím typickýmjemným úsmevom, keď sa Fiona neskoro popoludní vrátila. Sedela pri stole uprostred miestnosti s nohami zasunutými pod krehkým telom. ,,A kde je Gabriel-san?´´ 
,,Mal nejaké pochôdzky,´´ odpovedala Fiona bezvýrazne. Setsuko jej pokynula, aby sa tiež posadila, a ona okamžite poslúchla, vďačná za vrelé prijatie. Pokojná, vyrovnaná Setsuko v nej z nejakého dôvodu vyvolávala potrebu povedať pravdu, nie iba obvyklé pochvalné frázy, aké sa od turistky očakávajú. ,,Má veľa práce.´´
,,Hm,´´ ozvala sa Haruka, ktorá práve vstúpila do miestnosti s plne naloženým podnosom. Vôbec sa nesnažila skryť nesúhlas. Fiona si nebola istá, či jej uštipačné odfrknutie bolo namierené proti vyhliadkovej veži, alebo Gabeovi. Setsuko vyskočila a pokúsila sa vziať podnos matke z rúk, tá však zareagovala hlasným zamľaskaním a povedala niečo v japončine. Venovala dcére kyslý pohľad, uhla s táckou z jej dosahu a položila ju na stôl kotatsu.

Ďalšia z kníh od Julie Caplin ktorú som si prečítala veľmi rada. Práve na romantickej sérii sa mi páči že nás autorka vie detailne preniesť do krajín o ktorých píše. Po káve je čaj môj druhí najobľúbenejší nápoj, takže táto kniha bola pre mňa jasná voľba.  Po pravde na začiatku som sa musela trošku nútiť do čítania, nevedela som sa nejako začítať ako pri iných knihách od Julie. Možno mi to prišlo práve správaním hlavných postáv ktoré sa ako tak po čase rozbehli. Samozrejme čo sa týka opisu krajiny autorka opäť zostala verná svojmu opisu. Od tradičnej kultúry a ľuďoch až po cestovateľky opis krajiny. Možno práve z toho dôvodu je autorka aj taká úspešná lebo si najskôr krajinu ako aj jej hodnoti a ľudí prejde a snaží sa ju spoznať aby bol jej opis čo najlepší. Tejto knižke by som možno dala tak 4 hviezdičky z 5tich. 

Keďže sa blížia čo chvíľa aj Vianoce tak by som vám určite rada odporučila práve sériu romantické úteky. A konkrétne 22.11.2024 má byť ďalšia knižka Hospůdka v Praze avšak v českom jazyku. No mne osobne to nevadí keďže pri niektorých knihách som nedočkavá

Majte sa krásne. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Vítam Vás pri dnešnom článku. Tento krát to je recenzia na knihu od Júlie Caplin Čajovňa v Tokiu . Knižku som dostala vďaka spolupráci zo st...