17. 4. 2014

Zmena je život



Ahoj.


Ak si pravidelným čitateľom môjho blogu určite vieš že som bola dlhšiu dobu dosť neaktívna. V mojom život nastali veľké zmeny, takže som mala menej času a chuti písať.  Ale pekne po rade.






Vzťah

Vyše roka a pol som mala priateľa. Zo začiatku bolo všetko fajn ale čas aj ľudia sa menia. Neviem či bol taký dobrý herec alebo som bola ja slepá, teraz to už je aj tak jedno. Postupom času zostal ale veľmi žiarlivý a vadilo mu všetko čo som robila.  Po pravde ku koncu som sa cítila ako malé dieťa ktoré musí hlásiť svojmu rodičovi každý krok. Lenže z ničoho nič prišiel človek ktorý mi otvoril oči a vďaka ktorému som opäť šťastná. Vo všetkom ma podporuje, moja rodina si ho obľúbila a hlavne miluje ma takú aká som aj s mojimi chybami.





Práca

Koncom marca mi končila pracovná zmluva. Už mi ju raz predlžovali tak som počítala s tým že mi ju už predlžia na dobu neurčitú. Opak bol však pravdou. Zo dňa na deň som zostala nezamestnanou. Vôbec by som nebola prekvapená keby mi niečo vedúca naznačí. Vo februári som sa jej ešte na to pýtala a dala mi odpoveď že pokým tam nechcem zostať mám si nájsť niečo iné. Tak som si myslela že tam zostanem. Ale nič sa nedalo robiť. Zahlásila som sa na úrad práce  a hľadala popritom zamestnanie. Ani nie o týždeň som mala druhú prácu. Usmialo sa na mňa šťastie. Je to síce trochu náročnejšie a mám aj menej času, ale potrebujem peniaze ako každý človek v dnešnej dobe. Uvidím ako sa bude všetko vyvíjať. Samozrejme že budem pre istotu hľadať aj inú prácu. Človek nikdy nevie.





Zdravie

Už dlhšiu dobu som chorá. Mám oslabenú imunitu, alergiu a trápi ma dlhodobo kašeľ. Cítim sa v poslednej dobe ako pokusný králik. Vyskúšala som už všetko možné. Snažím sa v poslednej dobe žiť zdravšie. Jem viac zeleniny a ovocia, pijem veľa vody, chodím na prechádzky a menej sa stresujem. O niečo sa mi už polepšilo ale stále to nie je ono. A k tomu všetkému si to odnáša aj moja pleť, vlasy a nechty. Teraz po určitom čase môžem povedať že som to preháňala a mala som sa viac starať o seba ako o svoje okolie. Teraz sa však budem snažiť dostať do starých koľají aby som sa mohla plne venovať svojej rodine a priateľovi. 





Po tomto všetkom čo sa stalo som určitým spôsobom ako keby dospela. Toto všetko ma zmenilo. Budem sa snažiť byť lepším človekom. Chcem aby malo zo mňa moje okolie radosť. Budem sa snažiť aj viac venovať blogu a prinášať viac lepších a kvalitnejších článkov či už o ľuďoch, kozmetike alebo veciach ktoré ma zaujali. Takže sa máte na čo tešiť. Zatiaľ sa s vami lúčim a o pár dní sa budem hlásiť s novým článkom.

1 komentár:

  1. Přeju ti hodně štěstí a sílu abys dokázala být tím, čím být chceš! :)

    www.meow005.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...