5. 4. 2020

Zmena je niekedy potrebná



 Ahoj

Tieto dni prežíva naša krajina veľmi ťažké obdobie. Je len na nás a na našej disciplíne ako budú tieto najbližšie týždne a mesiace vypadať.

Napíšem Vám ale na rovinu že je smutné ako sa niektorý ľudia chovajú. Keďže pracujem na pošte za priehradkou, tak som tzv. v prvej línii, máme aj my určite opatrenia a nariadenia ktoré jednoducho musíme dodržiavať. Taktiež sedíme denne v rukaviciach a rúšku za priehradkou, no verte mi ruky ma už s toho neskutočne bolia a tvoria sa mi suché miesta, ktoré síce krémujem no nedokážu sa za takú malú chvíľu hydratovať. Po celom týždni prídem domov tak psychicky unavená že by som najradšej celý víkend prespala, no aj ja mám svoju rodinu a domácnosť o ktorú sa treba starať, takže mi nič iné neostáva len ďalej fungovať. Chvala bohu mám úžasného partnera ktorý sa mi snaží pomáhať ako len vie. Keď máme viac času po práci tak ideme buď na prechádzku do lesa alebo na záhradu kde nik nie je. Najviac ma však mrzí že neviem koľko neuvidím svoju rodinu. Keďže bývajú ďalej od nás, tak som s nimi len v telefonickom kontakte. Do obchodu chodíme len v najnutnejších prípadoch a na väčšie nákupy, no keď vidím prečo idú ľudia na nákup tak sa nestačím čudovať. No aby som nebola len negatívna tak to má aj svoje svetlé stránky, Do obchodu chodíme len v nutných prípadoch. Chodíme viac do lesa a na záhradu, pozeráme spolu staré filmy alebo rozprávky, viac čítame. Dokonca ma začal priateľ viac podporovať v nosení vlastných vreciek a pláteniek na nákup. Pečieme doma chlieb alebo si objednáme spece čo je miestny obchodík u nás v meste a my ho radi podporíme aspoň trochou. Pomaly robíme jarné upratovanie a aspoň náš byt dávame do veľkonočného šatu. Snažíme sa fungovať tak ako môžeme. No a ja dúfam že keď toto všetko pominie a my to zdraví zvládneme tak sa náš život nevráti do starých koľají. Lebo zmena je niekedy potrebná.

Dúfam že aj vy sa ako tak snažíte tieto dni tráviť niečim užitočným pre Vás a aj pre vašu dušu. A ak náhodou dodržiavate karanténu, tak Vám za to ďakujem.

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...