12. 4. 2020

Zmena začína v Tebe (DM)



Každý jeden z nás si určite dáva na začiatku roka predsavzatie alebo ciele. Samozrejme aj ja medzi tých ľudí patrím, no prejde pár týždňov a žiadna zmena sa nekoná. No po udalostiach ktoré sa stali na začiatku roka som toto rozhodnutie prehodnotila.



 
V prvom rade som sa dostala na vyšetrenie vďaka ktorému sa mi len potvrdilo že po fyzickej stránke som v poriadku. No ešte ma pár vyšetrení čaká pretože som začala pociťovať opäť bolesť chrbta a krčnej chrbtice. S chrbticou chcem aj začať cvičiť (vraj je na to dobrá jóga) preto aj tie vyšetrenia. Rada by som začala aj behávať, a doma sa snažím cvičiť s činkami a vlastnou váhou. Preto som si kúpila aj protein od biotech plus výživu na kĺby. Veľmi rada si kupujem aj rôzne tyčinky a podobne keď ma sem tam prepadne extra chuť na sladké. Najviac mi chutia z DM-ky sportness preto som si na recenziu vybrala aj Sportness bielkovinová prášok 90 s čokoládovoupríchuťou. Hodnotenie na stránke má veľmi dobré. Hmotnosť je 350g a cena 9,99 čo je podľa môjho názoru trošku dosť keďže dokážem biotech 500g kúpiť za veľmi podobnú cenu. Čo sa týka zloženia a podobne tak mi zo všetkým pomáha priateľ keďže dlhé roky cvičí a aj sa zaujíma o tieto športové doplnky. Veľmi mi čo sa cvičenia a podpori týka pomáha a aj pri tejto recenzii mi pomohol. V prvom rade a možno to veľa ľudí odsúdi ja jednoducho nevypijem protein s vodou. Skúšala som to viac krát no nedávam to ja tam jednoducho musím mať mlieko. Necvičím závodne ani nič, cvičenie mi jednoducho dodáva radosť a dokážem si pri ňom vyčistiť hlavu. Naučila som sa že to robím pre seba a nie pre druhých. No ale k veci. Tento proteín mi jednoducho príde extrémne sladký. Niečo ako termix alebo podobne. No a ďalšia vec ktorá ma tak trochu sklamala bola že tento prášok obsahuje palmový olej. Čo nie je asi nejak extra zdravé. Toto je hádam prvá negatívna recenzia čo sa výrobku z Dmky týka. Jednoducho radšej zainvestujem asi do niečoho lepšieho. Nemám vlastne ani čo extra k tomuto výrobku napísať. Tak len hádam buďte zdravý a teda okrem cvičenia si dokážte nájsť taký ten svoj vnútorní kľud a mier. Lebo ak to nie je dobré v hlave a srdci tak už v ničom.

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...