27. 12. 2023

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

 

Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku.

Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc a po pravde mi to vôbec nevadí. Užila som si tú rodinnú atmosféru naplno. Dostala som aj krásne darčeky za čo som neskutočne vďačná. No keďže tú máme koniec roka tak som si pre vás pripravila článok v spolupráci s I Can Academy o ich I Can Motivačný diár a Srdce ženy 2024.

 


 


Ako prvý Vám opíšem diár Srdce ženy. Rok 2024 bude v znamení Môj život v rovnováhe. Diár má 12 rôznych tém ktoré vám pomôžu si udržať život v harmónii. Ako prvé ma zaujali nahrávky na ranné a večerné programovanie podvedomia a taktiež meditácia pri prepracovaní. Každý mesiac má na začiatku mesační prehľad čo mne osobne veľmi pomáha pri plánovaní, tiež je vhodný aj ročný plánovač. Obsahuje aj miesto na zapisovanie si rôznych myšlienok a dokonca aj narodenín. Nakoľko je to ženský diár máte tam aj ročnú tabuľku na zapisovanie si menštruácie. Diár obsahuje 4 šnúrky pre lepšiu orientáciu a gumičku aby sa vám v kabelke neroztvoril (ja nosím diár skoro stále so sebou, pre toto je to pre mňa veľké plus). Poslednou vecou ktorú by som asi vyzdvihla je veľa inšpiratívnych citátov a článkov ktoré v sebe obsahuje a na konci diára je obrázok ktorý si môžete aj nemusíte vyfarbiť. 

 













 


No a keby vám náhodou vadí veľkosť diára srdce pre ženy alebo hľadáte neutrálni diár tak ako druhy tu mám pre vás I Can motivačný diár. Tento diár obsahuje taktiež ročný plánovač, mesačný plánovač a miesto na vlastné poznámky. Pre všetkých ktorý si radi spisujú svoje ciele je vyhradené miesto na 101 cieľov aj s QR kódom ako na ne. Môžete si stanoviť aj svoje týždenné ciele, obsahuje 2 šnúrkové záložky a ako bonus je video tréning ako dosiahnuť svoje ciele s s I Can Academy Diárom. 

 








 


Tak ktorý bude váš favorit? Ak by ste si diáre radi pozreli tak ich nájdete v každom dobrom kníhkupectve. No a na záver by som vám chcela zaželať krásny nový rok a aby sa vám splnilo všetko čo si želáte.


Majte sa krásna. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...