5. 11. 2023

OOTD s Bonprixom

 

Vítam Vás pri novom článku. V spolupráci s Bonprixom som si vybrala tri kúsky ktoré Vám chcem v dnešnom článku ukázať. Kto ma sleduje na instagrame tak ich už mohol vidieť. Keďže sa blížia Vianoce tak to môže byť aj inšpirácia na kúpu nejakého pekného kúsku pod stromček :)




Ako prvý tu mám pulóver so širokým golierom. Nakoľko mám plnšiu tvár tak mi klasické roláky nerobia pekné črty tváre. Preto viac menej vždy siaham po tomto type pulóvrov. Pod kabát alebo bundu sú ideálne hlavne keď nechcem so sebou nosiť šál. Tento krát som si vzala farbu tmavomodrá melirová ale na výber máte z ďalších troch farieb. Páčia sa mi na ňom aj patenty či už na rukávoch alebo na páse. Materiál je 70% bavlna a 30% polyamid. Za mňa je to skvelý kúsok na zimu.

 

Druhý kúsok tu mám pletené šaty. Cez zimu ich mám rada hlavne s legínami. Jeden takýto kúsok už z bonprixu mám. Konkrétne ku týmto ešte nosím čierny širší opasok aby som si ich trochu nadvihla, nakoľko som dosť nízka. Farbu mám tmavú khaki ale taktiež sú ešte ďalšie dve farby. Materiál je 50% polyakryl a 50% polyakryl recyklovaný. Na jeseň a v zime nosím veľmi rada takéto šaty. Naposledy som si dala pod ne tričko s dlhým rukávom a na vrch vestu a bolo mi v nich teplo.


 

Posledná vec sú čižmy. Farba je písaná čierna no skôr mi príde ako tmavosivá. Vo vnútri je kožušinka takže sú prijemne hrejivé, podrážka je protišmyková a vrchný materiál je imitácia kože takže dúfam že keď ich naipregnujem tak zostanú vo vnútri suché. Páči sa mi aj detail na členku. Pre mňa je jediná nevýhoda na nich že sa mi horšie nasúvajú. Inak im dávam tak 9 z 10 bodov. 


Snažím sa v poslednej dobe vyberať kúsky ktoré naozaj využijem. Dúfam že sa Vám môj výber páči. A snáď sa vidíme čoskoro pri ďalšom článku.


Majte sa krásne :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...