16. 4. 2015

Sleek i-Divine Snapshots palette



Ahoj

Dnes vám chcem predstaviť slovenskú stránku STAYUNIQUE. Táto stránka sa zaoberá predajom svetoznámej značky SLEEK ktorú určite všetky poznáte. 


Najskôr si povieme niečo o značke Sleek. 

Britská kozmetická značka, ktorá je už viac ako 20 rokov v kozmetickom priemysle a vybudovala si silné meno a lojálnu základňu. Ako jedna z najrýchlejšie rastúcich značiek a so srdcom pre všetko čo robí, vytvára vysoko inovatívne produkty s vynikajúcim výkonom, silnou pigmentáciou, vysokou kvalitou.

Sleek MakeUp pozná význam vzhľadu a dôležitosť pocitu žien cítiť sa dobre vo svojej koži a preto ponúka prestížne produkty za prijateľnú cenu.

S pochopením pre rôznorodosť žien po celom svete, ponúka najširšiu škálu odtieňov. Rad kultových produktov Sleek MakeUp si získal dôveru a obľubu tak u make-up profesionálov ako u nadšencov pre krásu po celom svete. Vyznačuje sa výrobkami, ktoré majú za cieľ sprístupniť najnovšie kozmetické trendy naozaj každej žene tak, aby si mohla vytvoriť vlastný unikátny štýl.
Cieľom stránky Stayunique je ponúkať prestížne značky vysokej kvality za prijateľnú cenu, aby každá žena mohla dopriať momenty luxusu pre seba. Ak si neviete na stránke vybrať konkrétny produkt tak stačí napísať a oni vám určite poradia :)






No a teraz k môjmu výrobku.

Ako prvú vec zo stránky som si vybrala paletu očných tieňov I Divine Snapshots.

Paletka má 6 matných a 6 perleťových odtieňov.  Všetky perleťové odtiene obsahujú špeciálne častice, ktoré odrážajú svetlo a dodávajú celkový žiarivý efekt. Tiene majú neuveriteľnú pigmentáciu a priľnavosť a drží celý deň ! Bez problémov môžete akýmkoľvek tieňom urobiť krásnu linku. Už nikdy nebudete chcieť iné tiene.

Cena: 10,99€








Do paletky som sa hneď od začiatku zamilovala. Má nádherné farby ktoré sa dajú využiť na jar a v lete. S touto paletkou dokážete vyčariť denne líčenie či už na rande alebo do práce a pár ťahmi ho zmeníte na večerné líčenie vhodné na party alebo inú príležitosť. Je veľmi dobre pigmentovaná. Výhodou je veľké zrkadlo. Pre mňa je jedinou nevýhodou aplikátor s ktorým sa mi nie veľmi dobre pracuje. Ale to je malý nepatrní detail. No a obal? V jednoduchosti je krása.





Ak vás moja paletka neoslovila tak nezúfajte na stránke máte na výber z ďalších. Určite vám odporúčam sa na stránku pozrieť. A verte mi neodídete odtiaľ na prázdno :)
 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...