26. 4. 2016

Recenzia: Telové suflé citrusová bomba :)

Ahoj


Dnes by som Vám chcela predstaviť stránku s ktorou som nadviazala pred určitým časom spoluprácu. Jedná sa o určite známu českú stránku krasnakazdyden.cz. Na stránke nájdete prírodnú kozmetiku pre celú rodinu a dokonca aj pre vašich domácich miláčikov. Na stránke je veľa skvelých produktov ktoré vás určite zaujmú. Stačí si len stránku pekne pozrieť a zvoliť si to čo vás najviac zaujme. Ja som si vybrala dva produkty a dnes vám napíšem o jednom z nich.




V prvom rade vám chcem ukázať ako krásne prišiel balíček zabalení. Vybrala som si Telové suflé citrusová bomba a rúž cool pink. Dnes vám ale napíšem recenziu na sufle.

Popis produktu: Telové suflé je náhrada telového mlieka či krému. Do jeho konzistencie sa zamilujete. Vypadá totiž ako pena, vyšľahaní telový krém, avšak na vašej pokožke sa premení na olejovo – mliečni krém, ktorý hlboko hydratuje a vyživuje i veľmi vysušenú pokožku. Unikátne zloženie s bambuckým a kakaovým maslom pokožku intenzívne hydratuje, dodáva jej hebkosť a omamnú vôňu.

Prečo si ho zamilujete?  
Osviežte a ošetrite nie len svoju kožu, ale povzneste aj svojho ducha vďaka vôni tohto suflé. Tento produkt urobí vašu kožu nádherne hebkú, každý dotyk a pohladenie dostane zmyselnosťkrásu. Jedinečná ovocná kombinácia vás vďaka vôni pomaranča, mandarínky, grepu a citrónu zbaví stresu.

Cena:  7€/125ml




V prvom rade ma zaujalo balenie. Je veľmi praktické. No a tá vôňa jednoducho nemám slov. Čo sa týka teplejšieho počasia a celkovo vôni tak nemám rada také tie presladené voňavky a krémy. Vadí mi to a dráždi ma to. Človek ide niekam či už do nákupného centra alebo niekam autobusom a tam dvadsať druhov voňaviek plus ešte aj pot. Zostáva mi s toho zle no pri tejto vôni sa to povedať nedá. Pripomína mi skôr čistotu a je ideálna na jar a leto. Ďalej konzistencia. Po zime je pokožka dosť potrápená od chladu a mrazu. Moja pokožka je strašne suchá a dosť citlivá. Blíži sa leto a tým pádom ju zase potrápia slnečné lúče, horká tak ju potrebujem dať „dokopy“ a toto suflé prišlo v pravú chvíľu. Pokožku krásne vyživí, dodá jej pružnosť, lesk, hydratáciu. Ľahko sa nanáša a ešte ľahšie sa vstrebá. Vôňa vydrží vážne dlho a je dosť intenzívna avšak nedráždi ma v nose čo je veľké plus :D Za seba vám ho môžem na 100% odporučiť a to som dosť náročná čo sa krémov, masiel a podobné týka.

Dúfam že sa vám recenzia páčila J Krásny deň. Pá  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...