2. 11. 2016

Recenzia: Denisa Martincová - Šarlotin anjel

Ahoj

Vítam Vás u dnešného článku ktorý bude recenzia na skvelú knihu od Denisy Martincovej a to Šarlotin anjel. Za knihu sa chcem vopred poďakovať vydavateľstvu Brána. Kniha je veľmi inšpiratívna a vhodná na vianočné obdobie ktoré sa nám blíži.

Šarlotin anjel

Vydavateľstvo: Brána
Rok vydania: 2015
Počet strán: 200 strán
Väzba: pevná väzba

O knihe: Šarlota sa dožíva vysokého veku, presne, ako jej to predpovedala slepá kartárka Magara, ktorej srdce si získala, ako pätročná, keď ju otec predal do chudobného cirkusu. Magara jej zveruje tajomstvo života, ale nesmie jej prezradiť v čom je Šarlota iná, ako ostatní. Výnimočný vzťah s Magarou ju ovplyvní na celý život. Otázky, na ktoré nemohla dostať odpovede sa dozvedá v okamihu, keď už od života nič neočakáva, ale stane sa niečo nepredvídané. Šarlota sa dostáva na miesta kde nikdy nebola a začne chápať veci, ktoré jej nedávali význam, pretože už vie, že život, ktorý žila nemal patriť jej.

Kniha ktorá sa dotkne vášho srdca. Ako som písala v úvode je vhodná na predvianočné a vianočné obdobie. Jej dej sa odohráva počas Vianoc a núti vás zamyslieť sa či svoj život nepremrhávate a či ste vážne taký dobrý ako si myslíte. Šarlota sa dožíva krásneho veku a vtedy sa stane niečo čo nečaká. Zároveň začne spomínať na chvíle a okamihy z jej života. Myslí na svojho zosnulého manžela, svoju rodinu a aj na svoju prvú lásku. Spomína na veci ktoré jej vravela Magara. Dej má zaujímavú líniu, príbehy sa prepletajú s minulosťou cez prítomnosť. Je tam veľa zaujímavých myšlienok ale aj viet ktoré vás donútia sa zamyslieť nad svojim konaním. Knihu vám môžem určite len a len odporučiť.
A keďže sa nám blížia Vianoce tak by to bol aj vhodný vianočný darček. J
Užite si deň a majte sa krásne J