13. 8. 2017

Moja čiastočná starostlivosť o pleť


Ahoj


Polovica leta je už pomáli za nami a tým pádom aj moje dva týždne dovolenky ubehli ako voda. Včera som mala meniny a tak ma priateľ zobral na výlet do ČR. No a tento víkend máme v meste hody a večer u nás vystupuje skupina Vidiek na ktorú sa pôjdeme pozrieť. No a ja som sa rozhodla napísať o mojej rannej rutine teda o časti z nej. Jedná sa konkrétne o dva produkty od značky Milva. Konkrétne pleťová voda a hydratační gél.  A práve v dnešnom článku sa dočítate ako moja pleť na tieto dva produkty reagovala.




Ako prvý krok po umytí tváre vodou používam pleťovú voduanti akné s nechtíkom.

Môžete si o nej prečítať: Vodička proti akné je určená na každodenné čistenie citlivej, mastnej pleti so sklonom k bakteriálnym infekciám vzniku akné. Čistí a osviežuje kožu tváre, odstraňuje sebum a natrvalo eliminuje znečistenie. Sťahuje póry a nedovoľuje ich upchatiu. Čistiaca vodička obsahuje antibakteriálne zložky a úspešne reguluje zvýšenú mazovú sekréciu. Zabraňuje vzniku vyrážok a čiernych bodiek. 


Vodička sa aplikuje veľmi jednoducho. Každé ráno si dám trošku vodičky na vatová tampón a nanesiem ju na pleť. Mala by sa dávať hlavne na kritické miesta avšak u mňa to je teraz v lete celá tvár. Keď som chodila na strednú tak som nemala problémy s pleťou no zhruba po 18nástke sa mi nejako pleť pokazila. Začala som mať malé drobné akné hlavne na čele a čierne bodky a mastnú pleť v okolí T zóny. Dokonca hlavne v lete sa mi okolo pier a na lícach vyhadzujú boľavé červené vyrážky. Vystriedala som veľa produktov či už od kožnej alebo z drogérie. No skoro všetky mali len chvíľkový účinok. Táto vodička mi však dobre prečistí pleť. Vôňu má síce zvláštnu to po pár použitiach som si na ňu zvykla. Má skvelú veľkosť (100ml) , čiže aj keď niekam cestujete tak vám nezaberie veľa miesta.  Samozrejme treba sa vyhnúť okoliu očí pretože by to asi trošku dosť štípalo. No a cena je 4,40€.


Môžete si o ňom prečítať: Efektívny a inovatívny kozmetický produkt s delikátnym, jemne exfoliačným  a hydratačným účinkom, špeciálne vytvorený pre mastnú , citlivú a aknóznu pleť. Jeho ľahká a jemná štruktúra vytvára ochrannú bariéru, ktorá posilňuje prirodzené ochranné funkcie pokožky.

HELDIVA Prima hydratačný gél na mastnú a problematickú pleť starostlivo reguluje tvorbu kožného mazu, napne a stiahne póry, tým dodáva pokožke matný a mladistvý vzhľad. Posilňuje štruktúru pleti a prinavracia jej stratenú elasticitu, vyhladzuje pleť bez spôsobovania rán a zanecháva pleť obnovenú, hydratovanú do hĺbky, s pocitom jemnosti a sviežosti, vďaka  svojim prírodným aktívnym zložkám – Filtrát zo slimačieho slizu, aloe barbadensis gél, extrakt z droždia a kofeín.  




Na tomto géle je najlepšia práve pumpička. Na celú pleť mi v pohode vystačí len malá dávka gélu. Jeho textúra je veľmi príjemná a hlavne mi neupcháva póry. Vôňu má veľmi príjemnú. Gél môžete používať ráno a večer pred spaním. Stačí vážne malé množstvo ktoré si vmasírujete do pleti a počkáte chvíľku kým sa nevsiakne. Dokonca pleť aj ochráni pred vplyvmi z vonku takže si nemusíte teraz v lete dávať ani make up.
Za seba môžem tieto dva produkty len odporučiť. Nevravím že mi akné a problémy s pleťou zmizli úplne no tieto dva produkty mi pleť zlepšili a potlačili akné. Samozrejme treba sa o svoju pleť postarať aj zvnútra takže nezabúdajte piť veľa tekutín.

Užite si ešte krásne slnečné dni a prázdniny. O pár dní sa Vám hlásim s ďalším článkom.

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...