27. 8. 2017

Školské potreby #2 - diár


Ahoj


Vítam Vás pri druhom článku série školské potreby. Dnes Vám ukážem ďalšie veci bez ktorých sa nezaobídem ani v dnešnej dobe. Jedná sa o sadu zo stránky i can academy s ktorou som už v minulosti spolupracovala. Konkrétne sa jedná o motivačná sadu v ktorej je školský motivační diár 2016/2017,  zošit a pero. V dnešnej dobe sa tiež veru nezaobídem bez diáru a aspoň jedného pera v kabelke. 


O sade si môžete prečítať: Školský rok by mal byť plný nadšenia, pozitívnej energie a nových inšpirácii. Nikto ho však takým za teba nespraví, len ty.

Veríme, že každý z nás je strojcom svojho šťastia – aj študenti v škole. Stačí, keď sa zameriaš na to, čo chceš, a naučíš sa niekoľko jednoduchých princípov, ktorými si môžeš vytvoriť taký školský rok, po akom túžiš : plný nadšenia, pozitívnej energie, a nových inšpirácii. 












Táto sada je skvelá. Oproti minulému roku je diár doplnení o pomôckami na predmety (slovenský jazyk, anglický jazyk, matematika a zemepis). Nechýba ani mesačne zhrnutie, plánovač na dva roky, motivačné citáty a rôzne pozitívne veci a úlohy ktoré posunú človeka dopredu. Ku diáru je tento rok zladení aj motivační zošit ktorý má krásnu obálku a vo vnútri má 6 motivačných ilustrácií no a celý balíček dopĺňa krásne pero. Celá sada stojí 15,21€ čo sa samozrejme oplatí viac ako keby kupujete samostatné produkty. No na výber produktov máte viac možností a môžete si vyskladať aj vlastní motivačný balíček ktorý bude obohatení o mandaly, plátenné tašky, či rôzne knihy s citátmi alebo dokonca 101 dní vďačnosti v ktorej som už za polovicou alebo 101 dní k sebavedomiu na ktorú sa potom chystám. Samozrejme ak nie ste študent tak sa určite môžete tešiť aj na motivační diár 2018 akurát si budete musieť naň chvíľku počkať. Ja školský diár nenosím do práce no za to ho mám pekne doma daní a už mám v ňom pozapisované aj rôzne články a dôležité dátumy. Dúfam že sa vám článok páčil a o pár dní som späť tento krát z receptom J

Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...