15. 11. 2017

Nivea balíček


Ahoj





Dnes vám prinášam recenziu na dva produkty. Na túto spoluprácu som veľmi hrdá lebo Nivea je jedna z dvoch mojich najobľúbenejších kozmetických značiek. Doma mi nesmie chýbať klasická modrá nivea a zase priateľ si pochvaľuje ich nivea man krém, ktorý okrem hydratácie aj krásne vonia. 



No ale nie o týchto produktoch som chcela písať, dnes to bude o ich novinkách a to o minútovej detoxikačnej maske a trblietavá limitovaná edícia labello original ktorú som dostala vo dvoch farbách. No ale nebudeme predbiehať, môžeme sa pustiť do recenzie.


Ako prvou vecou začnem asi maskou 1 minute urban detox mask.

O maske si môžete prečítať: Iba za 60 sekúnd môže byť vaša pleť dokonale čistá, hebká a vyhladená. Stačí, ak na ňu nanesiete detoxikačnú masku NIVEA. Jemné zloženie obohatené o biely íl a výťažky z magnólie ju zbavia všetkých škodlivých látok i nečistôt. Vaša pleť potom bude prejasnená, hebká a svieža.

  • ·         Účinne detoxikuje pleť
  • ·         Odstraňuje nečistoty spôsobené vonkajšími vplyvmi
  • ·         Zbavuje pokožku odumretých kožných buniek
  • ·         Čistí pleť a zjemňuje ju
  • ·         Podporuje prirodzený vzhľad pleti




V prvom rade vôňa masky mi strašne pripomína klasickú niveu ešte  s niečím. Masky milujem už len z toho dôvodu že môžem aspoň takouto troškou rozmaznať moju pleť. No a v tom mi práve táto maska pomáha. Použitie je veľmi jednoduché a rýchle v prvom rade si vyčistíme pleť. Predsa len ja sa snažím masky nanášať večer takže za celý deň si pleť odnesie všetok „bodrel“ takže ju treba hlavne vyčistenú, následne nanesiem v tenkej vrstve túto masku, počkám minútu, tvár umyjem a ešte natriem.  Hlavne je si dávať pozor aby sa nedostala do očí alebo na pery. Farbu má takú bledo zelenú. Neviem ako ostatní no ja cítim také jemné chladenie. Pleť po odstránení ostáva jemná. Suché miesta sú hydratované a miesta ktoré mám mastnejšie sú vyčistené a hlavne sa toľko nelesknem. Ak hľadáte masku pri ktorej nechcete čakať dlho tak vám určite odporúčam práve túto detoxikačnú. Je určená pre všetky typy pleti.


No a druhým produktom alebo teda produktmi sú v tomto prípade trblietavá limitovaná edícia labello originál.


O balzame si môžete prečítať: Doprajte si to najlepšie v starostlivosti o pery. Ošetrujúce zloženie s bambuckým maslom a panthenolom sa postará o intenzívnu starostlivosť o ochranu. A to až po dobu 12 hodín! Chráňte svoje pery pred vysúšaním za každého počasia a dajte navždy zbohom prasklinkám, suchej a drsnej koži. Pre pery jemné a hebké kedykoľvek, keď si spomeniete.
  • ·         Ošetrujúce zloženie pre intenzívnu starostlivosť a ochranu
  • ·         Bambucké maslo a panthenol chráni pred vysušovaním
  • ·         Pery sú jemné, hebké a bez praskliniek
  • ·         Intenzívna hydratácia až po dobu 12 hodín
  • ·         Dermatologicky testované a schválené



Či je leto a či zima neviem si predstaviť ísť niekam bez balzamu na pery. Doma používam hlavne labello „maslá“ na pery, no keď idem niekam tak uprednostňujem skôr balzamy v tyčinke.  Predsalen je to viac hygienické. Moje pery v zime extrémne trpia a vysušujú sa, preto som balzamom aj veľmi rada. Teraz práve vychádza táto limitovaná edícia v trblietavých farbách. Na výber máte zo 6  odtieňov a to červená, zelená, fialová, zelená, strieborná a zlatá. Mne prišla červená a zlatá. Rozhodla som sa však labello v zlatej farbe darovať kamarátke pretože je to aj skvelý darček. Na zadnej strane balenia máte miesto aj na odkaz.

Dúfam že sa vám článok páčil. Maska vyšla k rade urban detox, takže si môžete zohnať všetky výrobky.  Produkty vám môžem len odporučiť hlavne teraz v zimnom období keď to naša pleť potrebuje. Užite si ešte krásny deň, prežite zajtrajšok a tešte sa na predĺžený víkend. My ideme s J v piatok k mojej rodine a v sobotu utekám ešte ráno do roboty, takže si hádam oddýchnem až poobede.

Majte sa krásne J


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...