5. 11. 2017

Rozhovor s Patty Image


Ahoj


Po strašne dlhej dobe som sa rozhodla priniesť na blog aj rozhovor. Tento krát som vyspovedala jednu nadanú, inšpiratívnu a krásnu ženu ktorou je Patty Image. Určite ju všetci dobre poznáte. No a o tom ako bude ďalej pokračovať jej youtube, kde získava motiváciu a či plánuje s Róbertom rodinu sa práve dnes dočítate v článku.


Kedy vznikol u teba nápad založiť si youtube?
Bolo to v období keď sme boli pracovne aj súkromne v Miami. Bolo to úplne spontánne bez toho aby som si vtedy stanovila nejaký cieľ, čo na youtube chcem natáčať a kam by sa kanál mal uberať.



Podporoval ťa Róbert od začiatku v tvojich snoch a natáčaní?
Samozrejme. Môj manžel Róbert bol prvý kto ma utvrdzoval v tom, že je to správne rozhodnutie. Robí to tak vždy aj vo veciach v ktorých si ja nie som istá, že ich robiť chcem J

Kto ťa sleduje už dlhšie vidí že si prešla veľký kus cesty, snažíš sa stále prichádzať s novými druhmi videí, je však nejaká stálica ktorá ťa baví točiť?
Baví ma točiť vlogy, preto natáčame na náš vlogovací kanál Patty & Robert World, baví ma točiť veci z reálneho života. Aktuálne mám na svojom kanáli pauzu, pretože sa venujem rozbehnutiu projektu a pripravujem sa na to, že kanál Patty Image sa vydá inou cestou akou sa uberal doteraz.

S tvojich videí a sociálnych sietí srší pozitívna energia, odkiaľ ju čerpáš ty?
Zovšadiaľ J Z prírody, zo seba, zo slnka. Z dennodenných situácii. Milujem pohyb, čítanie kníh, prechádzky, meditácie...






Čo by si zmenila keby môžeš? (či už na tvojom okolí, alebo aj u seba)
V tejto chvíli ma nič nenapadá. A vieš, že ja si stále hovorím, že všetko je ako je a nijak inak.

Máš nejaké nesplnené sny?
Nemám nesplnené sny, skôr sú zatiaľ nezrealizované, ale pracujem na tom aby som sa k nim dopracovala. A každý deň si nejaký ten nový sen pridám J

Do ktorej krajiny by si sa chcela ísť pozrieť a prečo?
Jedným z mojich snov je precestovať celý svet, ale ak mám byť konkrétna tak momentálne ma to ťahá do Nepálu. 

Vrátiš sa  natáčaniu na svoj kanál?
Určite áno, ale ešte nemám určený presný termín. Nechávam tomu voľný priebeh.


S Róbertom ste si prednedávnom povedali áno, plánujete aj rodinu?
My rodinu už máme teraz a samozrejme, že ju plánujeme rozširovať vo všetkých smeroch J



Čo by si na záver odkázala všetkým tvojim fanúšikom, ľudom ktorý ťa dennodenne sledujú na sociálnych sieťach a ktorý sa tebou motivujú?
Buďte šťastní a žite si život svojich snov a hlavne usmievajte sa. Pretože život je jeden veľký zázrak a žime ho naplno.


Ďakujem Patty za odpovede a želám jej veľa úspechov. Nech svojou pozitívnou náladou a energiou spraví každému krásny deň. A vy verte svojim snom a choďte za tým čo chcete. Nenechajte si od ostatných nahovoriť že sa to nedá alebo že to nezvládnete. Buďte tým kým chcete byť vy a nie tým kým máte podľa iných byť. Verte sami sebe a tomu že všetko zvládnete.

Majte sa krásne J Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...