2. 6. 2023

OOTD s bonprixom

 Vítam Vás pri novom článku. Po dlhšej dobe sa chcem s vami opäť podeliť o objednávku z bonprixu s ktorými spolupracujem už niekoľko rokov, za čo som veľmi vďačná. Tento krát mám však pre vás aj jeden mama typ pre drobcov. 


Ako prvý kúsok tu mám tričko. Tento krát som si vybrala farbu ružové drevo. Materiál sa skladá z vyskózy a elastánu. Keďže je dole nariasené tak pekne obopína boky a zakryje partie na ktoré nechcete poukazovať.Ja ho rada nosím ku rifľiam. Nakoľko má ale veľa farieb na výber tak sa podľa mňa hodí aj ku nohaviciam a teraz v tomto teple aj ku kratasom.



Druhý kúsok sú vysoké tenisky. Prvý krát som z bonprixu objednávala topánky a mala som obavy či bude sedieť veľkosť. No na moje počudovanie sadli dobre. Sú síce skôr na jeseň lebo vnútro je trošku zateplne no výhoda je že majú na boku zips. Farbu som si vybrala khaki no keď sa pozriete na stránku tak majú také podobné avšak aj v inej farbe.




Tretí kúsok pre mňa je  joggingová súprava z bavlny. Keďže som momentálne neustále v pohybe pri malom tak som chcela nejakú súpravu. A táto je naozaj super. Vďaka 100 percentnej organickej bavlne nie je v nej až také teplo. Aj farby sa mi páčia, chcela som pôvodne farbu čierno-ibištekovo cyklaménovú avšak nemali moju veľkosť a ako pozerám na stránku tak už je úplne vypredaná ale aj polnočná modrá je pekná.



No a posledný kúsok je aj tak najkrajší nakoľko mi s jeho fotenim pomáhal malý šarmantní asistent. Len pre info je to chlapec a áno má dlhé vlasy. No a čo? Ale späť ku kúsku. Keďže sa blíži leto a my plánujeme ísť niekam ku vode alebo aj keď len ku bazénu na záhrade, tak treba deti chrániť najviac pred slnkom, predsa len slnečné lúče sú v dnešnej dobe moc agresívne. Preto som malému zaobstarala detský kúpací overal s UV ochranou. Keďže má overal dlhý rukáv tak vrch tela bude mať najviac chránení. Minulý rok som mu dokonca kúpila aj klobúčik s UV ochranou, tak má aspoň komplet. Avšak aj tak nezabúdam na krém, predsa len nepotrebujem aby sa spálil. 



Dúfam že sa Vám môj výber páčil a ak vás baví bežní život tak kludne nakuknite na môj instagram

Pekný deň. D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...