14. 10. 2014

Sladké snenie



Ahoj.

Pred 2mesiacmi som zahájila spoluprácu s portálompostovnezdarma.cz. Na tomto portále nájdete veľa skvelých akciových cien a tovaru, od hračiek pre deti až po veci do domácnosti. Po asi hodine preliezania sa stránkou a hľadania produktu ktorý by sa mi hodil, som našla strašne zlatú škrabošku na oči. Nakoľko chodím na nočné tak cez deň spím, takže sa mi táto škraboška hodí.



O škraboške si môžete prečítať: Kúzelná maska na spanie s motívom pandy. Vaša relaxácia, cestovanie i prebudenie sa stane veselším a pohodlnejším.

Detail:
- maska na spanie – motív panda
- univerzálna veľkosť
- vhodná k spánku, relaxácii a pri cestovaní
- farba: čierna, biela

Cena: 2,46€








Môj názor: Bola som milo prekvapená. Za tú cenu som čakala niečo horšie. Maska je z príjemného materiálu, je mäkká a guma vôbec neťahá. Má však jedno negatívum, v noci sa ľahko zošmykne s tváre. Ale to nie je až také hrozné. Určite vám ju odporúčam.

A čo vy? Máte skúsenosti s touto stránkou?



2 komentáre:

  1. Párkrát jsem tam objednávala než jsem začala nakupovat na ebay.. Mají všechno z ebay a na ebay je tato škraboška okolo 20 korun :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. úplne zlatunká škraboška *_* :))

    http://everydayinspirationbybibi.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...