25. 5. 2015

Top kefa na vlasy :)



Ahoj

Dnes sa budeme na blogu zaoberať touto profesionálnou kefou na vlasy z portálu postovnezdarma.



O kefe si môžete prečítať: Kefa na vlasy vhodná nielen na domáce použitie, ale i do kaderníckych salónov. Atraktívny dizajn i farba.

Vlastnosti: materiál - plast
Rozmery – cca 12 x 7 x 4cm
Hmotnosť – cca 63g
Farba – čierno – ružová

Cena: 6,62€





Určite ste si všimli že sa rozpútalo šialenstvo s týmito kefami. S každej strany som počula na ne len samú chválu a pod. Preto som ju chcela vyskúšať aj ja. V poslednej dobe sa mi dosť zamotávajú vlasy a mám problém ich rozčesať. Problém je aj v tom že keď idem von a začne fúkať vietor tak mi ich rozfúka a je to des, no a chodievam na víkend k priateľovi tak si chcem brať čo najmenej vecí alebo aspoň v malých baleniach aby som nemusela nosiť veľkú tašku. No a táto kefa sa zdala ako celkom fajn vec. Má dva typy zúbkov alebo ako sa to volá, kratšie a dlhšie. Mám dosť husté vlasy a zo začiatku ma to ťahalo kým som si na to zvykla. Ale teraz by som ju nevymenila. Je naozaj skvelá, dokáže mi rozčesať aj mokré vlasy. Zmestí sa mi aj do tašky keď idem von alebo do mesta. Môžem vám ju len vrelo odporučiť :)

Na dnes to je odo mňa všetko :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...