23. 9. 2015

Nový hunáči :)

Ahoj


Dnešní článok bude opäť o produkte z portálu postovnezdarma.cz. A konkrétne to bude o týchto 4 chlpáčikoch do ktorých som sa zamilovala 


Asi ako každá žena aj ja potrebujem mať veľa štetcov na make up a pod veci. Preto som si s tejto stránky vybrala tieto 4 štetce na očné tiene. Ako som ich otvorila tak som sa do nich zamilovala. Sú naozaj kvalitné, mäkké a také huňaté a príjemné. Nepichajú na viečkach a veľké plus je že štetiny absolútne nevypadávajú.






Vlastnosti:
Sada 4 ks štetcov
Vhodné na očné tiene
Dĺžka: 7,2 cm
Dĺžka štetín: 1,5 cm

Popis:
S rôzne tvarovanými štetcami bude vytváranie dymového líčenia jedna radosť. Štetce sú veľmi príjemné na dotyk a dobre sa držia.

A čo vy? Máte nejaké obľúbené štetce? Alebo skúsenosti s týmto portálom?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...