11. 11. 2015

Môžeme začať tvoriť :)


Ahoj


Dnes vám prinášam recenziu na ďalší produkt zo stránky postovnezdarma.cz. Konkrétne to je recenzia na Taviacu pištoľ. Kedysi dávno som jednu mala ale tá sa mi pokazila a už som si nekúpila novú. Nie že by som nechcela ale nemala som čas tvoriť a pod. V poslednej dobe ma to začalo opäť baviť, tak som si objednala túto.



Popis: Taviaca pištoľ je skvelým pomocníkom pre domácich kutilov a tvorcov ručných šperkov a interiérových dekorácií. Lepí pevne rôzne druhy materiálu, ako je drevo, plast, papier a pod. Lepidlo vkladáte v podobe tyčiniek do taviacej pištole. Napätie 110 – 240V, 20W, neobsahuje tyčinky do taviacej pištole.



Pištoľ bola na sklade v ČR takže mi bola dodaná do 4dní. Keď som otvorila obálku tak som v nej mala pištoľ a aj nadstavec na elektriku, pretože by mi bola inak pištoľ k ničomu nakoľko v Číne nemajú náš  typ „európskych“ zástrčiek na elektriku :D Občas sa vyjadrujem ako z inej planéty :D Pištoľ je však skvelá. Má rýchli ohrev, je malá a teda ľahko uskladniteľná. Bola som si do nej kúpiť tyčinkové lepidlo a nakoľko je to malý typ tak tam idú tenké „náboje“. Klasická taviaca pištoľ. Ešte som nestihla nič vytvoriť len som ju vyskúšala ale blížia sa Vianoce tak ju určite využijem.  

No a keď sme pri tých Vianociach tak sa môžete tešiť na pár článkov s Vianočnej edície. A keďže priateľa baví fotiť tak určite niekam cez víkend vybehneme a tento rok sa chystáme aj na vianočné trhy tak by som vám priniesla fotočlánky ;) Ale pozrite sa aj na FB stránku kam fotky uverejňujeme.
Pá  

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...