21. 5. 2019

DM novinky :)


Opäť sa vám po dlhšej dobe hlásim. Ako som písala na mojom instagrame, nemala som nejako náladu ani chuť písať. Potrebovala som trochu vypnúť a venovať sa nejakým veciam mimo blog a instagram. No za ten čas sa mi tu nahromadilo pár vecí na recenzovanie a preto začnem asi balíčkami z DM. Okrem klasických vecí na recenziu tu mám aj box ktorý nám posielali s kopou úžasných produktov :)


Asi najskôr začnem boxom ktorý ma názov Days of beauty. Obsahuje 16 produktov. Prejde na ne :) Zo značky Balea color nique farbiaci kondicionér v odtieni 0,44 rubin red. Tento kondicionér by mal vydržať až 5 umytí a vlasy by mali po ňom zostať jemné.



Ďalej značka Trend it up od ktorej sa tu nachádzali magnetické mihalnice, po pravde vôbec som nevedela že takéto niečo v dmke je, hádam sa ich naučím raz aj nasadzovať, ďalej kontúrovaciu paletku očných tieňov 020, trend it up color korekčný púder a ešte ošetrujúcu masku na ruky.




 Ďalšia značka je 183 days by trend it up a to paletka očných tieňov gossip, podkladovú bázu, krém na ruky s banánovou vôňou, balzám na pery s banánovou vôňou a lesk na pery v tvare nanuku 040 tangered.





Ďalej zo značky alverde tu je rozjasnovač.



Zo značky ebelin tu mám set 3 hubiek na nanášanie make upu.



Zo značky LVLY pleťovú masku.



Ešte tu mám značku langhaar mädchen a to olej na vlasy a 2 fázový sprej na ochranu pred teplom.





 No a posledná značka v boxíku bola moň a to umývací gél.



 Box bol super, dostali sme každá dva a ja som svoj druhý dala kolegyni ktorá z neho mala veľkú radosť :)

No a na zrecenzovanie tu mám ešte 3 produkty. Ako prvé tu mám tekuté mydlo na ruky alverde bio avokádo a bio ovos. Mydlo je v nádobke s pumpičkou ktorú keď vymyjete môžete ju opakovane použiť. Okrem príjemnej vône mydlo aj pekne hydratuje takže nemám po ňom až také suché ruky. Mydlo obsahuje zložky ako rastlinný glycerín, bambucké maslo či vitamín E. Za mňa veľká spokojnosť.







Posledné dva produkty tu mám od značky Beetique. Ako prvú tu mám paletku rozjasnovačov vo verzii lightbeam. Paletka obsahuje 3 krásne rozjasnovače, ktoré majú dobrú pigmentáciu a hádžu veľmi pekné odlesky, no a druhú vec tu mám štetec na púder ktorý má príjemné štetiny a kvalitnú rúčku. Na tvári je veľmi príjemný.
















Dúfam že sa vám produkty a aj článok páčili. Teraz pracujem aj na niečom novom takže sa posnažím pridať všetky recenzie aby som mala tzv. čistý stôl.

Majte sa krásne :) D.

2 komentáre:

  1. Ten rozjasňovač je nádherný. Jinak pěkný obsah boxu. Mě se ho podařilo vyhrát na Instagramu. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...