6. 12. 2020

NanoSPACE :)

 

Ahoj


Dnešní článok bude tak trochu typ na vianočný darček ktorý sa v dnešnej coronovej dobe veľmi hodí. Jedná sa o nanoSPACE antivírusový šatok. Ná čo tento šatok slúži a aké ma zloženie sa dočítate nižšie.


 

Antivírusový šatok obsahuje nanovláknovú membránu, ktorá chráni pred chrípkovými vírusmi, bakteriálnou infekciou, smogom a plesňami. Šatok ma univerzálnu veľkosť nakoľko má vymeniteľní nosní klip a gumičku vzadu ktorú si môžete prispôsobiť aby Vám šatok nepadal. Ďalšou výhodou je že sa nerosia okuliare vďaka nosnému klipu. Všitá nanomembrána v oblasti nosa a úst zachytí 97% až 99,9% baktérii a vírusov. Je vhodný na šport aj každodenné nosenie. Obsahuje nanočastice striebra. Ďalšou vecou ktorá ma zaujala a páči sa mi je že je vyrobení v Česku plus aj obal je ekologický vyrobený z trávi. Na výber máte s viacerých farieb. Ja konkrétne mám čiernu farbu aby sa hodila ku všetkému. Treba si ale dávať pozor pri praní a hlavne vyberať klip aby sa nepoškodil. 


 




 





Keďže je doba taká aká je tak si myslím že ak nosíte celý deň rúško tak toto je super alternatíva. Ochráni vám to nos aj ústa ale dokonca aj krk, tak že nemusíte nosiť šál. Za mňa to je skvelý nápad a dokonca podporíte aj českú tvorbu čo je v dnešnej dobe veľké plus. Takže ak neviete čo na Vianoce tak o darček máte postarané.


Ja vám na záver želám krásnu druhú adventnú nedeľu a dúfam že sa tešíte na Vianoce tak ako ja :)


Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...