14. 7. 2021

Spolupráca holíme.eu

Ahoj
Dnešná recenzia bude na 3 produkty zo stránky holime.eu. Keďže mi už do pôrodu zostáva len pár týždňov, tak sa toľko nevládzem hýbať :D Preto som si vybrala produkty ktoré mi v tomto období aj pomôžu. 



Začnem depilačnými pásikmi Veet Wax Strips Face Argan Oil. V balíčku je 20ks. Sú vhodné na depiláciu hornej pery, brady a tváre. V balení sa ešte nachádzajú 4 obrúsky na odstránenie vosku. Po depilácii výdrží miesto bez chĺpkov cca 28 dní. Ak vám nevadí trošku bolesti tak vám určite na toto letné obdobie odporúčam aspoň na skúšku si zaobstarať jedno balenie. Cena je 5,30€ čo nie je až tak veľa. Ja som s nimi veľmi spokojná a celá depilácia trvá len chvíľu.


Druhou vecou je klasický Tangle Teezer Compact Styler vo farbe rose gold. Tento typ je určený na všetky typy vlasov od jemných krátkych až po dlhé a husté. Dokonca je kefa vhodná aj na masáž hlavy. Ďalšie plus je aj jej veľkosť. Ja si ju určite zbalím aj do nemocnice keďže má aj kryt tak sa mi aspoň nepokazia štetiny.


Poslednou vecou je strojček na päty Scholl Velvet Smooth. Tento typ strojčeka nie je vhodný do vody. Hlavica je vymeniteľná a ľahko odnímateľná takže sa dá aj ľahko vyčistiť. Keďže sa už toľko nezohnem a pedikérka má plno tak vďaka tomuto strojčeku zvládnem domácu pedikúra dokonca aj s bruškom v 8 mesiaci. Cena je 19,03€.

Dúfam že sa vám recenzia páčila a hádam do pôrodu ešte stihnem niečo napísať :)
Majte sa krásne. D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...