10. 5. 2024

OOTD s Bonprix

Ahoj
Po dlhšej dobe vám prinášam opäť v spolupráci s Bonprix nové zaujímavé inšpirácie na jarno letné kúsky. Ak má sleduješ na instagram tak si ich už možno videla a ak nie tak dúfam že sa necháš inšpirovať. 




Ako prvý kúsok tu mám tenisky. Za krátku dobu sa stali mojimi favoritmi, keďže ich môžem nosiť ako ku šatám tak aj rifliam či kraťasom. V tomto prípade som ich doladila džínsovými legínamy v stredne modrej farbe ktoré  taktiež dobre sedia. V páse sú na gumičku takže sa prispôsobia postave. 




Ďalšou vecou ktorá mi nesmie chýbať v šatníku je tričko. Keďže viac menej  nosím nohavice a podobne aby som mohla behať za malým tak som si hneď vzala dve. Čierne bavlnené vypaľovanie tričko s hviezdou. Je z veľmi ľahkého materiálu takže aj keď je čierne nie je v ňom až také teplo. Ma okrúhly výstrih a dĺžka je po brucho. Druhé tu mám tričko boxy. Je v petrolej farbe a po bokoch pliec ma dekoratívne pásiky. Je zo 100% bavlny a taktiež má okrúhly výstrih.





No a keďže je stále teplejšie a teplejšie tak som si vzala aj dvoje šaty. Jedná sa o džersejové šaty boxy. Dĺžka je po kolená, výstrih je okrúhly a materiál je 100% organická bavlna. Vzala som si farbu tmavomodrú a matnú tyrkysovú.  Okrem týchto dvoch farieb sú na výber ďalšie štyri takže premýšľam že si ešte nejaké objednám.





V poslednej dobe som si viac krát z bonprixu objednávala a vždy som vďaka aplikácií mala buď nejakú zľavu 10%, 15% či 20% plus k tomu aj poštovné zdarma takže vám odporúčam pozrieť sa aj na aplikáciu.
Majte sa krásne. D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

OOTD s Bonprix

Ahoj Po dlhšej dobe vám prinášam opäť v spolupráci s Bonprix nové zaujímavé inšpirácie na jarno letné kúsky. Ak má sleduješ na instagram tak...