28. 10. 2014

Project: Life is a change 20. – 27.10.2014






Ahoj.
Celý minulí týždeň som sa pohrávala s touto myšlienkou. Prišlo mi to dosť také divné. Po pravde keby vám chcem rozpísať čo som od rána do večera robila tak by to bolo strašne dlhé a nikoho by to nebavilo čítať, tak som sa rozhodla že vám vždy budem písať iba určité výňatky a nie každý jeden krok s tým že tam bude čas kedy som vstala a kedy som išla spať. A samozrejme fotky. Takže začneme.
Prvá vec ktorá sa zmenila ešte pred pár týždňami boli moje vlasy. Áno po dlhej dobe som sa dala ostrihať. Ak sledujete môj instagram tak o tom viete a ak nie tak tu je fotka :D Priateľ to skoro neprežil, ale zvykol si :)






Pondelok-20.10.2014

Budík: 5:45
Po dlhej dobe som išla na ušné. Od štvrtku ma bolelo ľavé ucho. V čakárni som bola asi 10min. (nemám rada dlhé vysedávanie u lekárov). Po ceste som si kúpila časopis EMMA (bola tak knižka :D) a ešte lak od Essence 101 dalmatins. Lekárka mi povedala že to je s kĺbu. Tak som si išla do lekárne kúpiť tabletky od bolesti a kvapky do ucha. Okolo 11:00 som prišla domov a išla som si robiť kávu. Na dve hodiny som si pospala, keď som sa prebrala tak som si išla čítať (mám ešte zhruba 30 neprečítaných kníh, nemala som čas a postupne vám chcem písať obsahy), pozerala som TV a išla som na net
22:22 išla som spať.




Utorok-21.10.2014

Budík: 7:45
Pomáham s balením posledných vecí môjmu nevlastnému otcovi ( moji rodičia sú už 4roky rozvedení) lebo ide na východ k svojim rodičom. Cez deň si čítam, pozerám TV, upratujem.
23:15 idem spať.

Streda-22.10.2014

Budík: 8:10
Som s mamou lebo je dnes doma. Prišla k nám teta a rozprávame sa. Zhruba o 13:30 mi zazvonil telefón a som pozvaná na pohovor za asistentku predaja (nie že by ma moja terajšia práca nebavila ale po zdravotnej stránke to nezvládam). Prišiel ma pozrieť priateľ, sme spolu raz – max. dva krát za týždeň. Bývame od seba 40km ale už nám to takto 8mesiacov funguje. Nehovorí sa nadarmo láska hory prenáša. Hráme karty a rozprávame sa. Kúpil mi zápisník a hodinky. Keď odíde idem na net a čakám kým mi napíše že je doma (vždy to tak robím).
22:30 idem spať.




Štvrtok-23.10.2014

Budík: 5:45
Dnes idem k reumatologičke. Vonku je zima tak už vyťahujem zimné topánky (stále mám studené nohy). Do tašky okrem zdravotnej karty som si vzala aj fľašu s vodou, mm cukríky a cukríky na kašeľ. Som síce objednaná na 10:00 ale prišla som skôr. Podarilo sa mi vybaviť pred 10tou takže som spokojná. Idem ešte do LIDL-u na maslový croissant a kúpim si 3 náušnice z chirurgickej ocele (v pravom uchu mám ešte 3dierky navyše). Vystupujem u babky lebo má dnes na obed rajčinovú polievku. Po ceste domov si idem ešte kúpiť kávu. V piatok mám pohovor tak si trochu opakujem AJ a pozerám TV.
22:15 idem spať.




Piatok-24.10.2014

Budík: 7:10
Idem k lekárke na ďalšiu kontrolu. Som 7 takže si posedím v čakárni. Keď idem z ordinácie tak nie som vôbec nadšená, ďalší týždeň doma a nové lieky. Na obed mám skvelé kura, zemiaky a kapustu, tak s mamou obedujem. Chystám sa na pohovor a hneď aj do lekárne. V PN ma čaká kamarátka. Býva kúsok odo mňa a som s ňou raz za 3 mesiace (vďaka mojej robote a jej škole) ale aj tak si s ňou rozumiem. Po ceste si kúpim v PUPE lak na nechty za 1,99€. Pohovor prebiehal v 3častiach: Prvá – tá slečna ma oboznámila s informáciami. Teda o čo v ich firme ide. Druhá – pýtala sa na moje vzdelanie a doterajšie zamestnania. Tretia – čas na moje otázky.  Po pohovore mi povedali že sa mi ozvú či ma zobrali. Po ceste na stanicu si ešte kúpim čiapku, pero a rozprávam sa s kamarátkou. Doma sa prezlečiem, odmaľujem, ešte si nakrájam jabĺčka s vanilkovým cukrom a oddychujem.
23:15 idem spať.




Sobota-25.10.2014

Budík: 7:10
Pomáham mame s upratovaním, pijem kávu a robím si raňajky. Mama ide k babke tak si zapínam vianočné filmy (pani Zázračná, kráľovná ľadu) a idem na net. Keď príde mama domov tak jej pomáham s palacinkami. A celé poobedie trávim s priateľom.
23:00 idem spať.

Nedeľa-26.10.2014

Budík: 7:30
Robím si kávu a pomáham mame s obedom. Dnes budeme mať polievku a karfiol so zemiakmi. Celý deň si čítam, pozerám TV, riešim niečo s priateľom a som sa mamou.
22:00 idem spať.




Pondelok-27.10.2014

Budík: 7:15
V poslednej dobe začínam ráno so šálkou kávy a šálkou čaju. Upratujem si izbu, čítam si. O 15:20 mi zazvonil telefón a neuhádnete čo ale zobrali ma :). Od štvrtku mám prvé školenie a čaká ma ešte veľa vybavovania v starej práci, nákupy formálneho oblečenia a pod. Píšem každému kto o tom vedel. Hľadám nejaké oblečenie na nete. Som fakt šťastná.
23:00 idem spať.

Dúfam že sa vám článok páčil. Budem vďačná za každý komentár a odber :)


2 komentáre:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...