12. 10. 2014

Z nádychom ženskosti



Ahoj. 

Dnes vám chcem predstaviť stránku s ktorou som začala spolupracovať. Táto stránka sa volá WOMANOLOGY. Už podľa názvu si môžete domyslieť že to je stránka čisto ženská. Stránka má veľký výber doplnkov, od čeleniek na vlasy až po prstene. Sú tu rôzne kolekcie či už strieborné alebo handmade.  Nájdete tam rôzne tipy a nápady na stužkovú alebo ples, takže vám určite odporúčam sa pozrieť na túto stránku.


No a teraz sa dostaneme k môjmu balíčku. V piatok keď som prišla domov od lekárky ma čakal už balíček doma, takže doba dodania bola cca 2dni.







Ako môžete vidieť prišlo mi to v krásnej škatuľke ktorú určite na niečo použijem. No a v škatuľke boli  3 veci.





Ako prvú tu mám reťaz na krk. Je z umelej hmoty a má striebornú farbu. Bude sa skvele hodiť ku košeliam, ktorých mám fakt veľa.





Druhou vecou je červeno-zlatí náramok. Je na gumičke a ako si môžete všimnúť je naozaj mohutní a páči sa mi. Vďaka farbe ho využijem na Vianoce :D






A poslednou vecou je tento krásny a jednoduchý prsteň v tvare kvietku.






Dúfam že sa vám veci páčia. Máte aj vy nejaké skúsenosti s touto stránkou? Ak hej dajte mi vedieť do komentáru.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...