8. 7. 2019

Vitaj leto :)


Ja viem dlho som už nič nenapísala, no bolo málo času, do toho veľa roboty a nechuť čokoľvek iné robiť. Momentálne si užívam už druhý dovolenkový týždeň tak si aspoň čo to napíšem dopredu :) Určite sa môžete tešiť aj na článok s našej 3 dňovej dovolenke po ČR. Dnes vám ale napíšem o balíčku ktorý som dostala zo stránky letnyhit.sk s ktorou spolupracujem od začiatku blogu.

 Jedná sa o set troch kabeliek Marry. Set obsahuje jednu veľkú kabelku ktorá je vlastne len jedno vrecko, potom crossbody kabelku so strapcom a malú kapsičku na drobnosti. Materiál je ekokoža a vnútro je semišové. Veľká kabelka má rozmery 32 + 24 cm rúčky, dĺžka 26cm, šírka 10,5cm, menšia kabelka výška 14cm, dĺžka 19cm.













Do veľkej kabelky sa toho zmestí veľa, lenže keď to je len jedno vrecko tak som všetko riešila rôznymi taškami a kapsičkami. Kabelka sa mi hodí skôr k rifliam a nohaviciam čiže bude vhodná na jeseň a pod. Menšia crossbody je len na drobnosti ako telefón, kľúče a malú peňaženku.

Vzhľad kabeliek je veľmi jemný a jednoduchý. Kombinácia čiernej zo zlatými detailami je super. No a čo sa týka balenia ako ste mohli vidieť okrem klasického balenia boli kabelky aj vo veľkej „látkovej“ taške. Takže ja určite zúžitkujem aj tú :)

Určite sa pozrite aj na e-shop kde majú vážne veľký výber :)

Majte sa krásne :) D.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...