19. 1. 2014

Kallosshop

Ahoj.


Dnes Vám prinášam ďalšiu recenziu. V prvom rade sa chcem poďakovať firme Kallosshop za poskytnutie produktov na zrecenzovanie, ochotu a milí prístup.




Takže začneme.

Ako každé dievča alebo žena mám rada zmenu. Z produktov na stránke (je ich fakt veľa), som si vybrala farbu na vlasy Kallos KJMNkrémová farba na vlasy nr. 6.53 čokoládová.


O farbe si môžete prečítať:  Profesionálna krémová farba na vlasy s argánovým olejom a keratínom. Keratín je stavebná bielkovina vlasov, ktorá pri nanášaní farby obnovuje štruktúru poškodených vlasov. Vďaka týmto dvom zložkám farba Kallos KJMN optimálne chráni vaše vlasy a je šetrný k pokožke hlavy. Prirodzený lesk, dokonalé prekrytie šedivých vlasov a farebná stálosť.


Môj názor: Hneď ako mi prišla som ju musela vyskúšať. Tento mesiac som sa dala ostrihať tak mám vlasy po plecia. Farba má 100ml takže mi stačila iba polovica. Vonia ako všetky ostatné farby. Treba ju riediť s Oxi kallos peroxid vodíka 3% k pomeru 1:1,5 takže 1ééml farby a 150ml peroxidu. Samozrejme kto má kratšie vlasy dá si menej. Nebudem Vám tu vypisovať postup farbenia, ten asi pozná každý. Farba mi chytila trochu tmavšie. Už pri umytí sa mi vlasy leskli a nádherne voňali. Po druhom umytí mi tiekla z vlasov čistá voda a nie ešte zafarbená ako po niektorých farbách. 




Cena: 100ml/3,49€ - farba
           60ml/0,60€ - peroxid vodíka

Hodnotenie:  5/5


Výsledok (nezľaknite sa :D ):



Nakoľko mám v poslednej dobe problém s vlasmi (mám veľa lupín a rýchlo sa mi mastia) tak som si ešte vybrala Subrina šampónproti lupinám na mastné vlasy. Hneď som sa do neho zamilovala. Nádherne vonia a plní svoju funkciu.

 
O šampóne si môžete prečítať: Šampón s vyšším obsahom aktívnych látok, ktorý veľmi dobre odstráni lupiny a zabraňuje ich vzniku. Pre maximálny účinok sa odporúča používanie v kombinácii so Subrina Recept Lotion proti lupinám na mastné vlasy.

Môj názor: Vyskúšala som veľa šampónov. Ale toto bola láska na prvý pohľad. Je dokonalí.



Cena: 200ml/4,39€


Hodnotenie: 5/5

Tak čo aj vy máte nejakú skúsenosť s firmou Kallosshop?? Ak hej akú?Budem rada ak mi necháte svoje názory v komentároch.
 
 Ak sa Vám článok páči môžete sa pridať k odberateľom alebo lajknúť moju FB stránku.

Zatiaľ Pá.  

5 komentárov:

  1. nič mi nehovori ta firma, ale vlasy maš pekne teda podarilo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dakujem:) maju fakt siroku skalu vyrobkov na vlasy a mozem iba odporucit :)

      Odstrániť
  2. Myslím, že všetko od Kallosu je super :) Ja mám masku a šampón a sú super.
    http://bytzenoujeuzasne.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zajímavé značky, čtu o nich poprvé ;))
    ... ta barva ti rozhodně sluší :)
    :))

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...