8. 5. 2014

Top for me

Ahoj.
Dnešní článok bude o veciach ktoré som si za poslední čas obľúbila.

Film


Za poslední mesiac som dosť často pozerala film Rock of Ages. Ak sa chcete zasmiať určite vám odporúčam tento film. Hrá tam dosť známych tvári ako Tom Cruise, Russell Brand, Mary J. Blige, Paul Giamatti, Catherine Zeta-Jones, Alec Baldwin, Julianne Hough, Diego Boneta.

Obsah:
Film Rock of Ages je príbeh o mladom rockovom hudobníkovi, tužiacom po sláve, a o dievčati z malého mesta Sherrie Christian, ktorý prišlo do Hollywoodu za splnením svojho sna. Obaja sa ocitnú na rock scéne v slávnych hollywoodskych zábavných podnikoch...

Trailer: 

Skupina


V poslednej dobe počúvam skupinu Five Finger Death Punch. Ich texty a hudba sú jednoducho skvelé.

Videá:



Farba

Dosť som si obľúbila šedú. Ľahko sa k nej dajú ladiť ostatné farby. V tejto farbe som si kúpila bundu a tepláky.

Nápoj


Zbožňujem kávu takže jednoznačne na toto obdobie odporúčam EISKAFFEE.

Kozmetika

Mám  rada výrobky od essence a hlavne ich glossy lip balm cherry brownie. Krásna vôňa. 



Tak to bude na dnes všetko. Pokojne mi napíšte čo je vašim favoritom či už v kozmetike, filmoch alebo hudbe. :)

Zatiaľ Pá



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...