28. 4. 2021

Moja rutina :)

Ahoj

Kto ma sleduje na instagrame tak si mohol všimnúť že som uzatvorila spoluprácu s Benu lekáreň. Snažila som sa si vybrať produkty ktoré by mi pomohli v boji s mojim akné. Nie je síce až tak výrazné no už ma pár rokov trápi. Pár týždňov som produkty skúšala a dnes vám prinášam recenziu na ne.

 


 

Takže ako prvú tu mám sadu Vichy Rutinná starostlivosť kyselina salicylová. Jedná sa o čistiaci gél a denní krém. Keďže okrem akné ma trápi aj viac menej mastnejšia pleť tak som sa hneď pustila do testovania. Kyselina salicylová preniká hlboko do pokožky čím čistí aj upchaté póry a dokonale odstraňuje nečistoty z pleti. Gél používam naozaj pravidelne ráno aj večer no ubudlo mi z neho veľmi málo keďže mi stačí jedna pumpička na celú tvár. Má príjemnú vôňu a stredne hustú konzistenciu. Veľké plus je práve aj pumpička ktorá mi v tomto prípade uľahčila dávkovanie keďže dáva len veľmi málo produktu. Krém si aplikujem taktiež ráno aj večer. Taktiež je vo fľaške ktorá má pumpičku takže to je jednoduchšie s dávkovaním. Krém sa skvelo hodí práve aj ako podkladová báza pod make up čo je pre mňa veľké plus nakoľko som ešte ideálnu bázu nenašla. Kombinácia týchto dvoch produktov mi veľmi zlepšila pleť, potlačila moje akné a hlavne mi viac menej zmizli práve tie boľavé začervenané vyrážky. 

 






 


Druhou vecou je Dr. Müller DERMO CHLOROPHYL sprej. Ide o prípravok určení na ošetrenie dermatologický problematickej pleti. Obsahuje chlorofyl, ktorý má priaznivý vplyv na hojenie pokožky. Jednou z vecí ktoré si treba v prvom rade ale všimnúť je že sprej zafarbuje pokožku na zeleno. Po čase síce farba vybledne no skôr by som si to dávala na ranky keď nikam nejdem. Ďalšou vecou je jeho zvláštna vôňa. Príde mi to ako matcha alebo nejaký čaj. Ja som ho skúšala na oblasť krku kde sa mi spravili suché začervenané fľaky a malé vyrážky. Väčšiu časť to potlačilo a nevyhodili sa mi ďalšie nové. Akurát sa to teda nehodí počas teplejších dní na vyditelné miesta. 

 



 


Tretí produkt je pre mňa veľký objav. Je to produkt ktorý mi tieto dni veľmi pomáha. Jedná sa o AROMATICA Kosmín gél akné. Je to bylinní emulgel na akné s Tea Tree Oil. Používa sa na mastnú a nečistú pleť, uvoľňuje a čistý póry, pleť zvlhčuje a upokojuje. Keďže je doba taká aká je a denne nosíme rúška a respirátory tak sa to podpísalo aj na mojej pleti hlavne v okolí nosu. Začalo sa mi tam tvoriť akné a hlavne také to boľavé a začervenané. No a toto male balenie je veľký zázrak. Pár krát sa mi stalo že sa mi okolo večera vyhodila vyrážka potrela som ju týmto gélom a do rána bola buď fuč alebo hojenie urýchli na dva dni namiesto nejakého týždňa. Takže za málo peňazí veľa muziky. 

 


 


Predposlednou vecou je taktiež od značky AROMATICA Kosmín pri únave a námahe očí. Ide o bylinný gél na očné okolie. Tento produkt by mal upokojovať oči, obmedziť slzenie, zmierňovať opuch. Pre mňa je toto taký priemer, v poslednej dobe málo a zle spávam takže mám celkom dosť opuchnuté očné okolie a teda až také veľké zázraky to nerobí. Trochu to opuch potlačí ale skôr mi zmizli kruhy pod očami. 

 



No a posledná vec je pleťová maska Swissmedicus Herbal s kyselinou hyalurónovou. Bylinná pleťová maska ktorá poskytuje pleti hydratáciu, upokojenie. Obsahuje látky uhorky siatej, extrakt aloe vera, perlotvorky japonskej, šalvie a iných. Mne toto balenie vydržalo na dve použitia. Pleť bola po nej pekne rozžiarená a hydratovaná. Takže ju môžem len odporučiť. 

 


 


Ako si môžete všimnúť tak som si z danej rady produktov zostavila svoju rutinu a teda aj starostlivosť o pleť v jednom. Keďže som teraz viac doma tak mám čas si aj o daných veciach prečítať a zistiť čo mojej pleti sedí. Viem že je teraz trend si dať na pleť veľa produktov s rôznymi zložkami no mne to osobne takto vyhovuje. Dúfam že som Vás aspoň trochu inšpirovala :)


Majte sa krásne :) D.

2 komentáre:

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...