23. 8. 2014

Info post




Ahoj. Je sobota ráno a ja som prišla z práce. Bol to veľmi dlhý týždeň, mala som nočnú tak som mala celý týždeň rozhádzaní. No ale konečne to je za mnou. Na dnešok som sa strašne tešila, má prísť priateľ. Už som ho týždeň nevidela tak mi je vzácni. V poslednej dobe som mala veľa času premýšľať o rôznych veciach, tak som samozrejme premýšľala aj o blogu. Čo s ním bude, kam to chcem dotiahnuť, má to vôbec význam? Položila som si strašne veľa otázok. A došla som k záveru že to milujem. Bloggujem predsa preto že ma to baví a milujem písať. Moc ľudí z môjho okolia nevie že mám blog. Vlastne ani neviem či chcem aby to vedeli. Blog je pre mňa niečo ako únik z reality, oddych a relax. A chcem sa tomu plne venovať. Mám rozrobených pár článkov a spoluprác. Strašne by ma ale zaujímalo o aký druh článkov by ste mali záujem? Ja osobne čo sa týka bloggov nemám vyhradenú určitú tému ktorú čítam. Ak by ste chceli a boli taký milí tak mi môžete zanechať komentár čo byste radi na mojom blogu našli. A ďalšia informácia je že som si založila instagram, facebook stránku môjho blogu a aj ask.fm, tak by som bola veľmi rada keby dáte lajk, follow, odber či GFC. Na stránkach budú odkazy na moje články, fotky či už s môjho života alebo čo sa týka blogu. Na dnes to je všetko. Želám vám krásny víkend. Čoskoro sa budem hlásiť s novým článkom.

2 komentáre:

  1. Ja zbožňujem články - recenzie na kozmetiku..to je moje..a s tým blogom a s ním spojené pocity. To dobre poznám :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Zvu tě na mou giveaway: http://talktomymoustache.blogspot.cz/2014/08/tights-giveaway.html :)

    OdpovedaťOdstrániť

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...