5. 3. 2015

Recenzia: Jana Graterová - Valentína



Ahoj.

Už včera som vám mala napísať recenziu na knihu Valentína. Lenže včera som nastupovala do novej práce a prišla som domov unavená a premrznutá, dnes to síce nie je o nič lepšie ale nechcem blog zanedbávať. V prvom rade vám chcem napísať že toto je prakticky moja prvá normálna recenziu na knihu tak to berte z rezervou. :)




Vydavateľstvo: Marenčin PT
Rok vydania: 2015
Počet strán: 191 strán
Väzba: Brožová väzba

Obsah: Kde sa dve bijú, zvíťazí láska Čo môže spôsobiť láska a kam až je schopný zájsť človek trpiaci jej nedostatkom? Ako sa to odrazí na jeho správaní a vnímaní reality? Aká je odvrátená tvár úspechu, či už v láske alebo v biznise? Autorka s nadhľadom poukazuje na silu závisti a nenávisti. Na túžbu po pomste, ktorá vyústi až do psychopatického správania hlavnej hrdinky a kriminálnej zápletky...






Kniha je veľmi dobre napísaná. Zo začiatku som celkom tomu deju nechápala, ale po pár stránkach a objasnení minulosti a prítomnosti ma začala baviť. Sú tam dve hlavné postavy okolo ktorých sa celý dej točí. Autorka vystihla dnešnú dobu ktorá sa točí hlavne okolo sexu, vulgarizmu, alkoholu a ľuďoch ktorý idú aj cez mŕtvoly. Čo sa týka kriminálnej zápletky tak tej je tam naozaj minimum. Kniha má podľa môjho názoru otvorený koniec, takže možno na ňu bude pokračovanie, čo by ma dosť potešilo. Veľmi zaujímavá je aj obálka. Je pútavá, zaujímavá a dosť toho o knihe prezrádza. Ak hľadáte niečo pútavé a zaujímavé tak vám môžem túto knihu odporučiť. Nič totiž nie je tak ako na prvý pohľad vypadá.

Za výtlačok ďakujem vydavateľstvu Marenčin PT kde si môžete túto knihu aj KÚPIŤ.

Na dnes to bude všetko. Zajtra je konečne piatok. Môžete sa tešiť na ďalší článok.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...