24. 3. 2015

Rozhovor s Dianou Matlúchovou



Ahoj 

Dnešný článok bude o ďalšej slovenskej autorke a to o Diane Matlúchovej ktorá napísala knihu Moja Austrália. Ak ste túto knihu čítali tak určite viete o koho sa jedná a ak nie tak sa môžete o nej dočítať v mojom článku :)



Diana sa narodila v roku 1986 v Nových Zámkoch. Má 2 bratov a pochádza z Uľán nad Žitavou. Vyštudovala Pedagogickú a sociálnu akadémiu v Leviciach, Univerzitu Konštantína filozofa v Nitre a Vysokú školu sv. Alžbety v Nových Zámkoch. Po skončení VŠ odišla do Austrálie pracovať ako aupair. V súčasnosti žije a pracuje v Anglicku. Je to pre ňu vhodnejšia krajina ako Austrália, ale len kvôli vzdialenosti. Môže tak častejšie navštevovať rodinu na Slovensku. Má rada dobrú kávu, príjemnú spoločnosť, skvelú hudbu a rada číta ezoterické knihy. A jej aktuálne najobľúbenejší výrok je: Jedného dňa si všetci uvedomia, že vôbec nie je dôležité byť perfektný, ale byť šťastný.


Otázky a odpovede :)

Prečo si začala písať?
 V Austrálii som mala veľa voľného času a toto bol pre mňa najvhodnejší spôsob jeho využitia. Keď som začala písať tak som nedávala veľké šance tomu, že by kniha vyšla. No nakoniec sa to podarilo. 

Čítala tvoja rodina tvoju knihu?
 Áno čítala a práve na ich názore mi najviac záležalo.

Aký štýl kníh čítaš?
Ja mám rada ezoterickú literatúru a najviac takýchto kníh by si u mňa našla.

Tvoj obľúbený autor?
Momentálne je to Baričák

Kniha ku ktorej sa vraciaš?
 Šlabikár šťastia 

Si voči svojim kolegom spisovateľom kritická?
Nie som, pretože každý má svoj vlastný štýl písania a vyjadrenia svojich myšlienok, pocitov. Každá jedna kniha je jedinečné dielo. 

Je tvoja knihy pre všetky generácie?
Ťažko povedať ale dúfam, že áno :)

Najšťastnejší deň v tvojej spisovateľskej kariére?
Keď vyšla Moja Austrália 

Je nejaký autor ktorého by si chcela spoznať?
 Je ich veľa to by sa sem nezmestilo 

Čo by si odkázala tvojim čitateľom a začínajúcim autorom?
Aby si plnili sny a nedali sa nikým a ničím odradiť :)




Kniha Moja Austrália

Vydavateľstvo: Motýľ

Rok vydania: 2013

Počet strán: 184 strán

Väzba:  pevná väzba

Obsah:
Diana pre lásku obetovala všetko – dokonca aj rodinu a priateľov. Napokon sa musí vyrovnať s ťažkým rozchodom a zvyknúť si na život slobodnej ženy. Osud ju však zavedie do Austrálie, kde konečne nájde samu seba. Táto nádherná krajina ju natoľko očarí, že sa stane jej druhým domovom. Čoskoro do Dianinho života vstúpi nový muž, vďaka ktorému znovu začne veriť v lásku. Tom jej však nechtiac ublíži a aj tento vzťah sa končí celkom inak, ako by si priala.

Knihu som už prečítala a na môj názor na ňu sa môžete tešiť už čoskoro. Za mňa vám ju ale určite môžem odporučiť. :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...