20. 5. 2015

Kozmetické štetce



Ahoj

Dnešní článok sa bude týkať sady 16 štetcov z portálu poštovnézdarma



Keď som bola mladšia tak mi stačili asi tak dva štetce a bola som spokojná. Lenže postupom času sa moja zbierka rozširovala a rozširovala. Stále hľadám nové a nové štetce, skúšam ich kvalitu a výdrž. Preto vám dnes chcem predstaviť týchto 16 fialových krásavcov.





Vlastnosti štetcov: 

Materiál: drevo, umelé štetiny

Farba: fialová

Rozmery puzdra: rozbalené 44 x 20,9 cm, zabalené 21 x 11,5 cm

Dĺžka štetcov: 14,5 x 19,8 cm

Hmotnosť cca 210g

Balenie obsahuje 16 kozmetických štetcov

Krátky popis:  Praktickú sadu 16 kozmetických štetcov ocenia všetky ženy, ktoré sa maľujú. Sada obsahuje napríklad štetec na make-up, púder, očné tiene alebo tvárenku.

Cena: 18,33€



















Od štetcov som nečakala žiaden zázrak ale milo ma prekvapili. Dobre sa s nimi pracuje, štetiny nevypadávajú, puzdro je kvalitné. Zabalené sa zmestia do tašky ak niekam cestujete. Farba sa neodlupuje, síce majú takú zvláštnu vôňu ale to je len malý nepatrní detail. Ak zháňate nejakú väčšiu sadu a nechcete za ňu dať neviem koľko tak vám táto sada úplne postačí :)

Večer bude na blogu také malé prekvapenie tak sa máte na čo tešiť :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...