30. 5. 2015

Ziaja - očný krém

Ahoj

Dnes vám prinášam ďalšiu recenziu na produkt od Ziaji. Tento krát vám chcem predstaviť ich očný krém z kozieho mlieka.


Do mojej každodennej rutiny patrí aj tento krém. Nezáleží na tom koľko mám rokov, jednoducho chcem dopriať svojej tvári všetko čo potrebuje. Viem že keď budem staršia tak mi to oplatí. Každý z nás má také to obdobie keď má očné okolie trochu suchšie. Veľa krát sa mi stalo že som sa ráno zobudila a kúsok od vonkajšieho kútika som mala pokožku suchú a začervenanú. Bolo to dosť nepríjemné pretože ma potom boleli s toho aj oči a dosť mi slzili. Nemohla som sa ani namaľovať a celý deň som mala tú pokožku podráždenú,  s tým že som sa jej nemohla ani poriadne dotknúť. Mohla som vtedy mať zhruba 15rokov? Možno že ani toľko nie. Pýtala som sa mamini na to a tá mi povedala že mi treba očný gél. Tak sme spolu šli do drogérie a kúpila mi jeden s tým že ho odskúšam a uvidí sa či mi sadne. Na počudovanie to prešlo a začala som si kupovať tieto gély, lenže čím som bola staršia tak som potrebovala niečo silnejšie. Každý z nás má nepatrné jemné vrásky okolo očí zo smiechu a pod. Nie je to nič hrozné a podaktorí ľudia sú na to hrdí, predsa vrásky ukazujú tzv. múdrosť a roky skúseností. Vždy som tieto vrásky na mojich starých rodičoch milovala a milujem. Dodáva im to taký deduškovský vzhľad. Vždy keď som u nich cez prázdniny bola som behala pri dedkovi a učila sa nové veci o zvieratách a práce na záhrade. Vlastne to robím doteraz keďže bývajú v tej istej dedine. Trochu som sa tuším rozpísala :D No ale k pointe nie som ten typ ktorý by si chcel nechať pichať po čase do tváre dlhé ihly len aby mi vyhladili vrásky alebo celkovo nech vypadám akokoľvek som zo sebou spokojná. Jasné mám chvíle kedy si opakujem že som tučná, nemotorná, škaredá ale moja rodina, kamaráti a priateľ (oni sú prakticky všetci moja rodina) mi to hneď vyvrátia. Mám v nich oporu a to je hlavné. Preto vždy radšej skúšam rôzne krémy, gély a pod. No a tak sa aj stalo. Myslím že od januára alebo februára skúšam očný krém.




O kréme si môžete prečítať: Suchá pleť a pleť so sklonom k tvorbe vrások.
Hydratuje, vyhladzuje a jemne napína pokožku.
Zabraňuje strate pružnosti.
Vyživuje a viditeľne vyhladzuje menšie vrásky
.

Zložky:  Komplex zložiek z kozieho mlieka.

Objem: 15ml

Pokožka: Suchá. Zrelá, so sklonom k tvorbe vrások.




Tento krém môžem len odporučiť. Za mňa nemá žiaden mínus len samé plus. Pokožku pekne hydratuje, po pravidelnom používaní sa očné okolie napne a rozžiari. Na to koľko ho používam tam mám asi ešte zhruba ¾ z balenia a to ho používam ráno a večer. Nedráždi očné okolie, čiže ak máte aj citlivé oči na určité zložky alebo parfumované produkty nemusíte sa toho obávať.

Na dnes sa s vami lúčim ;)

Užite si krásne počasie. Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...