21. 6. 2015

SofiKofi



Ahoj

Dnešní článok bude trochu z iného súdka. Nejedná sa o kozmetiku, knihy či nejaký rozhovor. Dnes vám chcem predstaviť stránku SOFIKOFI. Som veľký milovník kávy, čokolády a čajov. Jednoducho teplé nápoje milujem či už je leto alebo zima. 




Každý poznáme také to obdobie keď sa nám nič nechce a nemáme náladu vyliezť s postele ale jednoducho pre povinnosti musíme.  Mňa osobne veľa krát dostane z postele jedine šálka dobrej kávy.  Stále chcem objavovať nové a nové chute, porovnávať ich a vyberať tú najlepšiu. Preto som bola nadšená keď som objavila túto stránku a dohodla si s p. Soňou spoluprácu. 

Na stránke ma v prvom rade zaujal tento citát ak sa to tak dá nazvať :)




Dlho som sa stránkou „prehrabávala“ a pozerala som si široký výber kávy od zrnkovej kávy – plantážnej až po kávové kapsule. Káva je 100% arabika čiže je kvalitná.

Na ochutnávku som dostala 4 vzorky káv ktoré vám dnes predstavím.

Ako prvá je BrazilFazenda Lagoa.





O káve si môžete prečítať: Vyznačuje sa sladkým čokoládovým nádychom. Káva je vyrovnaná, telo zamatové s nízkou, ale jemne znateľnou aciditou citrusov. Chuť po ovocí so sladkosťou marhule, medu a mliečnej čokolády z nej robí bohato štruktúrovanú kávu vysokej kvality.

Cena je 11,90€ za 500g


Ako ďalšiu tu máme ColumbiaExcelso Bucaramanga.




O káve si môžete prečítať: Má lahodnú chuťovú plnosť a výraznú arómu po ovocí. Káva je často popisovaná ako zamatová a má veľmi vyváženú chuť. Intenzívna jemná vôňa a chuť zaručujú lahodný nápoj.

Cena je 12,30€ za 500g.


Ako tretiu tu máme Costa Rica La Pastora Tarrazu





O káve si môžete prečítať: Svoju hodvábnu, ale napriek tomu bohatú chuť, získava na svahoch vyhasnutých vulkánoch. Káva má citrusovo ovocnú chuť, s čokoládovým nádychom. Práve pre jej jemnosť ju do poručujeme dámam a pre vyváženosť chutí tým, ktorí s kvalitnou kávou začínajú. 

Cena je 13,70€ za 500g.


A ako posledná je Malawi Mapanga Pamwamba AA





O káve si môžete prečítať: Táto káva je často prirovnávaná ku káve kenskej, avšak v chuti sa Malawi rozvinie do lahodných nasladlých odtieňov, a preto je známa pre svoju plnú živú chuť a veľmi výraznú vôňu.
 
Cena je 14,00€ za 500g



Každá jedna káva má svoju vôňu a chuť. Ak ste si mysleli že káva môže mať len jednu chuť tak ste na veľkom omyle. Tieto kávy ma o tom presvedčili. Samozrejme 100 ľudí 100 chutí preto som si pozrela aj recenzie na stránke a každý má iný názor. Nad cenou kávy sa nemusíte pozastavovať za kvalitu sa predsa platí je to také isté ako s kozmetikou. Tieto kávy si samozrejme šetrím na špeciálne príležitosti a pre návštevu. Ak chcete pravú chuť kávy tak vám odporúčam sa pozrieť na stránku kde sú aj rôzne zľavy a zaujímavé ponuky. 

A čo vy máte svoju obľúbenú kávu alebo nápoj? Budem rada za každý komentár :)
   

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...