6. 12. 2015

Váž si zdravie, máš len jedno

Ahoj

Dnešní článok bude taký kecací. Dlho som premýšľala nad tým ako tento článok napísať. Kto ma sleduje už dlhšie vie že to nemám po zdravotnej stránke obzvlášť ľahké. Od narodenia mám problémy z imunitou. Krátko pred 21 narodeninami som prekonala kiahne, čo nebolo moc priaznivé v mojom veku. Odniesli si to moje kĺby, pribrala som a moja imunita išla úplne do hája.



Mnohí z vás ktorý cvičíte si určite o silnejších ľuďoch myslíte že to je ich chyba. Denne počúvam z každej strany keby cvičíš nevyzeráš takto, keby ješ zdravšie máš menej kíl, nemáš zdravotné problémy a pod. Nikto si však neuvedomuje že pohybu mám dosť, nejem veľa sladkého, mastného a pod. Je pravda že mám 160cm a 65kg lenže pribrala som zo dňa na deň. Po 20 narodeninách to išlo s váhou dole vodou, snažím sa viac hýbať a robiť všetko pre svoje zdravie. Nesnažím sa pri každom zakašlaní či nádche všetko riešiť tabletkami, radšej vsadím na prírodné vitamíny, pijem veľa čajov a jediné čo denne používam sú probiotiká. No a tu sa dostávame k druhej časti môjho článku.



Zhruba koncom júna som si v mailovej schránke našla mail od Katky zo stránky monsea. Jedná sa o stránku ktorá sa zameriava na včasnú diagnostiku, prevenciu a podporu bežných a závažnejších ochorení. Spoločnosť MONSEA bola založená v roku 2000. V súčasnosti sa zaoberá dovozom produktov z farmácie a medicíny na slovenský trh z okolitých krajín.

Pôvodne som mala pre vás zrecenzovať Allersun sprej. Samozrejme dnes sa dočítate aj o tomto spreji ale aj o ďalších dvoj veciach na imunitu.

Allersun – ochranní sprej slúži ako účinná prevencia vzniku alergie na slnko, ktoré vzniká pôsobením UVA a UVB lúčov.

Aplikáciou spreja na koži vytvoríte ochranný film, ktorý zabraňuje prenikaniu UVA a UVB lúčov do pokožky. Predchádza tak vzniku kožných reakcií, nevysušuje pokožku a zároveň ju chráni pred spálením, pretože má vysoký ochranný faktor SPF 30.

Roztieranie spreja je mimoriadne komfortné pre deti i dospelých. Prípravok neobsahuje parfémy ani parablény.

Sprej bol vážne fajn po nanesení som nemala pocit ulepenosti na pokožke. Pokožku chránil skvele a aj keď som sa potila tak som nepociťovala na tele že by mi nejako prekážal. Najlepšie na ňom však bolo že vyhovoval aj priateľovi ktorý nemôže používať hocakú kozmetiku, lebo ma suchú pokožku a keď mu niečo nesedí tak sa jednoducho vyhádže takže môžem tento sprej len odporučiť.

Cena: 13,90€



Ako ďalšie vám chcem predstaviť Probiotiká Adults Dophilus.

Jedná sa o balenie 60 kapsúl.
Neduhy dnešného moderného života ako sú stres a nezdravé stravovanie negatívne vplývajú na naše trávenie a celkové zdravie. Zlé trávenie a nafúknuté brucho sú jasnými signálmi, že telu chýbajú ochranné prospešné baktérie. Adults Dophilus zabezpečuje dospelému človeku optimálny počet prospešných baktérií.

Kedy určite užiť probiotiká:
Pri tráviacich problémoch (nadúvanie, hnačka, zápcha)
Pri potravinových alergiách
Pri nezdravom spôsobe stravovania
Pri liečbe Helicobacter pylori
Pri zvýšenom cholesterole

Dávkovanie:
Z preventívneho hľadiska je odporúčané užívať Adults Dophilus pravidelne a dlhodobo 1 kapsulu denne.
Pri akútnych zdravotných problémoch 2-3 kapsule denne.
Pri antibiotickej liečbe užívať 4hodiny pred alebo po antibiotikách.
Pri cestovateľských hnačkách užívať týždeň pred cestou a užívať ešte 14dní po návrate.

Cena: 14,76€

Veľa krát sa mi stáva že keď sa najem tak mi potom začne žalúdok vydávať „divné“ zvuky. Potom sa mi všetci smejú že som ešte hladná, lenže to nie je pravda. Mám problémy zo zažívaním. A s mojim stravovaním tomu tiež moc nedopomáham. Na rannej nemám prestávku v určitú hodinu a na poobednej ju nemám vôbec. Pracujem z ľuďmi a veľa krát mám toľko roboty že čaj alebo kávu ktorú si spravím po príchode do práce pijem studené alebo ich dopíjam po skončení zmeny. Snažím sa jesť preto zdravšie a hlavne teplé jedlá. Tieto probiotiká mi aspoň ako tak zaručovali lepšie trávenie a aj ochranu imunity.


No a dopĺňala som si ich  Optimun sprejom.

Optimun sprej je prípravok, ktorý podporuje správne fungovanie imunitného systému resp. učí imunitný systém správne fungovať. Obsahuje patentovaný komplex viac ako 80 druhov PRP proteínov. PRP proteíny sú malé proteíny (bielkoviny) imunitného systému, ktoré vysielajú signály k bunkám imunitného systému, aby vykonal svoju funkciu správne. PRP proteíny optimálne regulujú vlastné obranné reakcie organizmu podľa potreby.

Počas pôsobenia škodlivých toxínov, baktérií (pri infekcii), vírusov (pri chrípke, herpese), naštartujú imunitný systém. V čase nadmernej aktivity imunitného systému napr. pri alergii, autoimunitných ochoreniach vysielajú signál bunkám imunitného systému na zmierenie ich aktivity.

PRP proteíny pôsobia oveľa rýchlejšie ako iné molekuly stimulujúce aktivitu imunitného systému (ako napr. echinacea, hliva ustricová, betaglukán, aloe vera, oligosacharidy, rôzne multivitamíny, megadávky vitamínu C či zinku).

Vstrebávanie PRP proteínov cez ústnu sliznicu je rýchlejšie a zaručuje prienik PRP proteínov priamo do krvného obehu. U mnohých pacientov účinok už do 24hod. Účinky PRP proteínov boli preukázané mnohými klinickými štúdiami.

Aplikácia:
2x denne  4 vstreky pod jazyk, 30 sekúnd to tam necháte a potom to prehltnete, nikdy si to priamo nestriekaťe do hrdla lebo by to nemalo účinok.

Cena: 14,30€

Sprej má chuť klasickej vanilky bez cukru. Zo začiatku vám to príde také dosť nechutné ale po čase si na to zvyknete. Je skvelé ak to kombinujete spolu s probiotikami má to väčší a lepší účinok.



A čo vy a vaše zdravie? Tiež máte taký uponáhľaní život alebo sa snažíte brať všetko s nadhľadom?

O pár dní sa budem hlásiť z ďaším článkom :)

Krásneho a hlavne bohatého mikuláša :) Pá


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...