28. 12. 2015

Poleno :D


Ahoj


Dnešní článok bude o ďalšom produkte zo stránky postovnezdrama.cz. Určite viete že s touto stránkou už dlhšiu dobu spolupracujem a z produktmi z nej som spokojná. Doba dodania je síce dlhšia ale vždy všetko príde J



Dnes vám chcem ukázať vec ktorú som dala priateľovi pod stromček a ktorá sa mu vážne páčila. Jedná sa o vankúš v podobedreveného polena. Priateľ si prednedávnom kúpil taburetku a tak som mu k nej zohnala vankúš. Doba dodania bola vyše mesiac a pól ale vážne to stálo za to. Vankúš je jemní na dotyk, mäkký a skvele sa hodí do interiéru. Na prvý pohľad sa vážne podobá na poleno. Je to skvelý darček pre mužov a hlavne pre takých ako je môj ktorých baví poľovníctvo, les, príroda, zvieratá.  



Vlastnosti:
Materiál: flanel, elastická výplň
Dĺžka: 37cm
Priemer: 17cm
Cena: 12,66€

A ak nechcete mäkkú príjemnú variantu tak na stránke nájdete aj stláčaciu antistresovú variantu s guľôčkovou náplňou.
Určite vám ho za seba môžem odporučiť, zožal vážne úspech. A priateľ bol z neho nadšení J
Do konca roka sa vám určite ozvem aspoň ešte s jedným článkom J

Pekný deň Pá 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...