18. 2. 2016

Kočkomilovníci :)


Ahoj


Dnešní článok bude pre všetkých kočkomilov J Začala som si zháňať doplnky do bytu tak som samozrejme pozrela aj na stránku postovnezdarma.cz a tam som našla 3D návlečku na vankúš s mačkou.



Krátky popis: Ozdobte svoj domov roztomilou návlečkou na vankúš s motívom rôznych mačiek. Vankúš bude vypadať skvele v spálni ale aj v obývačke. Radosť budú mať predovšetkým milovníci mačiek.

Vlastnosti:
Materiál: bavlna, polyester
Veľa motívov.
Rozmery: cca 45 x 45cm
Cena: 10,02€

                                                           
                                                        zdroj: postovnezdarma.cz

Od prvej chvíle som sa do tejto ňuňu návlečky zamilovala J Dokonale si ju viem predstaviť v spálni na posteli alebo v kresle J Na výber je z 5tich druhov no mne najviac učarovala táto krásavica s veľkými očami. Keďže bývam už 8rokov na byte tak som mačku nechcela lebo aj pri mojom pracovnom čase by som na ňu nemala čas a moja mama je alergická ale aspoň mám krásnu mačku u babky J Určite vám túto návlečku odporúčam J Momentálne mám trošku rušné obdobie, v mojom živote sa robí veľa zmien ale chvála bohu kladné takže vám určite napíšem článok Life is a change a o všetkom vás poinformujem J
Majte sa krásne. Pá J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...