16. 2. 2016

Žabičkujeme :)


Ahoj


Dnes vám prinášam ďalšiu recenziu na produkt zo stránky postovnezdarma.cz. Som milovník čaju tak mám doma xy šálok a podobných vecí ako je aj sitko na čaj. No pred pár dňami sa mi moje sitko prasklo tak som si vybrala zo stránky postovnezdarma.cz  žabiesitko na čaj.

                                                       zdroj: postovnezdarma.cz



Krátky popis:  Toto sitko v designu žaby ocenia všetci milovníci sypaného čaju. Originálni produkt stačí naplniť čajom a ponoriť do horkej vody, kde sa čaj krásne vylúhuje. Žabička sa svojimi nožičkami bude držať šálky.

Vlastnosti:
Materiál: nerezová oceľ
Rozmery žaby: 14 x 2 x 7cm

Cena: 6,24 €



Hneď som sa do nej zamilovala. Zbožňujem mätový čaj ale nie kupovaní ale z domácej mäty ktorú dedko doma suší. Neviem si už pitie čaju bez mojej žabičky predstaviť. Ďalšia výhoda je že má pri sebe aj malí stojanček kam ju môžete po vylúhovaní odložiť aby vám pri pití čaju nezavadzala. Manipulácia a aj čistenie je jednoduché.  Určite vám ju vrelo odporúčam.

Majte sa krásne. Pa
                     

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...